اخبار داغ

نماینده سابق مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارات:

آمریکا از بین می‎رود به شرطی‌که بیدار، هوشیار و پشتیبان ولی فقیه باشیم

آمریکا از بین می‎رود به شرطی‌که بیدار، هوشیار و پشتیبان ولی فقیه باشیم
حجت‌الاسلام قاضی عسکر گفت: مملکت رو به رشد است مایوس نشوید، آینده مال شماست آمریکا هم از بین خواهد رفت به شرط اینکه بیدار، هوشیار و پشتیبان ولی فقیه باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر نماینده سابق مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت صبح امروز در اجلاسیه ۱۴۱ شهید سادات خراسان‌جنوبی که در محل حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: معاندین با اسلام و کسانی که نمی‌خواهند عزت کشور را ببینند به خانواده‌های شهیدان گاهی حرفهایی می‌زنند که دل آنها را به درد می‌آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
وی با بیان اینکه معاندان به خانواده‌های شهدا می‌گویند این همه شهید دادید چه شد؟ افزود: ابتدا باید دید شهید از شهادتش چه به دست آورده است؟
,
 
,
نماینده سابق مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت بیان کرد: دو نوع مرگ داریم طبیعی و غیر طبیعی. انسان سالهای متمادی عمر می‌کند یا به مرگ طبیعی فوت می‌کند یا گاهی به دلیل حوادث اما برخی ها هستند که با شهادت به دیار معبود می‌شتابند.
,
 
,
حجت الاسلام قاضی عسکر عنوان کرد: شهید زنده است و نزد پروردگار روزی می‌خورد و به زنده ها بشارت عظمت می‌دهد.
,
 
,
وی با اشاره به آیه ای از قرآن، اظهار کرد:خداوند جان بعضی از انسانها را از آنها می‌خرد و در مقابل بهشت را به آنها می‌دهد که اینها شهیدان هستند.
,
 
,
نماینده سابق مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت گفت: رسول گرامی اسلام (ص) نیز فرمودند زیباترین مرگ شهادت در راه خدا است.  
,
 
,
حجت الاسلام قاضی عسکر گفت: در برخی از روایات نیز داریم وقتی شهیدی بر زمین می‌افتد با اولین قطره خونی که از وی روی زمین می‌ریزد خداوند تمام گناهان او را می‌بخشد.
,
 
,
وی با بیان اینکه شهدا قبل از هر کس وارد بهشت می‌شوند، عنوان کرد: شهید بهترین دارایی که جانش است را در راه خدا می‌دهد و خدا در مقابل، بهشت را که بهترین دارایی است را به او می‌دهد.
,
 
,
نماینده سابق مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت گفت: وقتی شهید وارد بهشت می‌شود بلافاصله بعد از ورود حوریان بهستی به استقبال وی رفته و در بهترین جای بهشت او را جای می‌دهند.
,
 
,
قاضی عسکر افزود: شهید به مقامی می‌رسد که می‌تواند عظمت خدا را دیده و درک کند.
,
 
,
وی بیان کرد: خانواده‌های شهدا نیز از مقام شهید بهره می‌برند که مهمترین آن شفاعت شهید و بشارت به صبر است.
,
 
,
نماینده سابق مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت با بیان اینکه جانبازان شهید زنده‌اند، گفت: جانبازان درد می‌کشند اما برای خدا صبر می‌کنند.
,
 
,
قاضی عسکر افزود: ما همیشه در برابر شهدا احساس حقارت می‌کنم.  
,
 
,
وی با اشاره به اینکه کشور ایران از این شهادتها چه به دست آورده؟ تصریح کرد: قدرت و عظمت ایران در برابر آمریکا و استعمار و درخواست دیدار آمریکا با ملت ایران نشان از عظمت کشور است که به برکت خون شهدا به دست آورده‌ایم.
,
 
,
نماینده سابق مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت بیان کرد: ترامپ دیوانه که طی روزهای گذشته قبل از حمله موشکی ایران این همه رجز خوانی علیه ما داشت حال ترسیده و می‌گوید قصد حمله به ایران نداریم.
,
 
,
قاضی عسکر تصریح کرد: در حال حاضر دنیا تکان خورده است و آمریکا که این همه رجز خوانی دارد کارش به جایی رسیده که مقام معظم رهبری با اقتدار اعلام میکند آمریکا باید از منطقه برود.
,
 
,
وی با بیان اینکه این هنه اقتدار از کجا آمده است؟ عنوان کرد: اینها همه نتایج شهادت ها و خون شهدا است.
,
 
,
نماینده سابق مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت تصریح کرد: کشور ما روز به روز کشور راسخ پله های ترقی را پیش میرود و به سوی موفقیت گام برمی‌دارد.
,
 
,
قاضی عسکر با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره) که گفتند: "من با اطمینان می‌گوییم که اسلام ابر قدرتها را به خاک ذلت می‌کشاند"، تاکید کرد: امام خمینی (ره) این حرف را زمانی مطرح کرد که شوروی، انگلیس، آمریکا و تمامی دشمنان با قدرت بودند و قدرت نظامی ایران اندک بود.  
,
 
,
وی تصریح کرد: هم اکنون ابروی آمریکا و استعمار رفته است و این را خودشان میدانند.آمریکا داعش را به وجود آورد و می‌خواست با رعب مردم کشورهای مسلمان را بترساند. با کشتن مردم، سربریدن و سوزاندن مردم بیگناه و پخش تصاویر در فضای مجازی ملتها را ترساندند.
,
 
,
نماینده سابق مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت عنوان کرد: جبهه حقوق بشر فقط نظاره گر اقدامات داعش بود اما سردار سلیمانی با انتخاب نیروهای مخلص و تشکیل گروه های مقاومت شر داعش را از سر منطقه کم کرد.
,
 
,
قاضی عسکر گفت: در نهایت به برکت خون شهدا و مدافعان حرم، هوشمندی، اخلاص و درایت مقام معظم رهبری و تلاشهای سپاه داعش از بین رفت و امروز کشور عراق مانند کشور ایران به استقلال رسیده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه سرانجام دشمن را هم دیدم، بیان کرد: صدام را به دار آویختند به برکت خون شهدا خفت و خواری ترامپ و استعمار را خواهیم دید.
,
 
,
نماینده سابق مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت افزود: مردم عزیز شما ضرر نکردید پیروز میدان شما هستید. خانواده های معظم شهدا همیشه سر خود را بالا بگیرید چراکه شما عزت آفرین هستید. 
,
 
,
قاضی عسکر با اشاره به قیام مردم قم در ۱۹ دی سال ۱۳۴۲، گفت: در آن سال قیام مردم با جمعیت اندک شکل گرفت و کشوری به جایی رسیده که هر ساله مردم قم با مقام معظم رهبری دیدار دارند و این روز گرامی داشته می‌شود.
,
 
,
وی خطاب به خانواده های شهدا و ملت ایران، بیان کرد: مملکت رو به رشد است مایوس نشوید. آینده مال شماست آمریکا هم از بین خواهد رفت به شرط اینکه بیدار، هوشیار و پشتیبان ولی فقیه باشیم.
,
 
,
نماینده سابق مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سپهبد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: تشییع باشکوه سردار در عراق و نقاط مختلف ایران تمام دنیا را مبهوت کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه