اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

حضور میلیونی مردم و حمله موشکی سپاه عزّت پایمال شده در مذاکرت التماسی را احیا کرد

حضور میلیونی مردم و حمله موشکی سپاه عزّت پایمال شده در مذاکرت التماسی را احیا کرد
حجت‌الاسلام مختاری گفت: حضور میلیونی مردم و اقدام سپاه، عزّت ایران اسلامی را که در سال های اخیر در مذاکرت التماسی پایمال شده بود احیا کردند و دنیا فهمید فرهنگی غنی، کشوری قدرتمند، رهبری بزرگ و مردمی فهیم داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های امروز نمازجمعه گفت: کسانی در جهاد بیرونی موفق هستند که ابتدا در جهاد درونی و مبارزه با نفس موفق شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: متاسفانه گاهی فضایی در کشور ایجاد می شود که انقلابیون را سرزنش می کنند افراطی می نامند اما انقلابیون ترس ندارند.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: قرآن اولین ویژگی اصحاب پبامبر(ص) را مرزبندی، تولی و تبری بیان می کند و می فرماید اشداءعلی الکفار و رحماءبینهم هستند.

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: سه حادثه بزرگ در هفته ای که گذشت پیش آمد که دارای اهمیت بزرگ و مهمی بود و روحیه دینی و انقلابی را بین مومنان احیا و دشمنان را ذلیل کرد.

,

وی اظهار کرد: سردمداران استکبار بر خلاف معاهدات بین المللی و جهت گرفتن انتقام نابودی داعش، در کشوری دیگر شبانه و وحشیانه، قهرمانان مقاومت را به شهادت رساندند.

,

منطق و فرهنگ غرب دروغ، خشونت و قتل است

, منطق و فرهنگ غرب دروغ، خشونت و قتل است, منطق و فرهنگ غرب دروغ، خشونت و قتل است,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: با کمال تاسف اروپای مرموز با سخنانش عملا این جنایت را تایید کرد و از مظلوم خواست خویشتن داری کند در حالی که اروپا نیز مدیون سردار شهید سلیمانی بود چراکه اگر داعش به اروپا می رفت، قابل کنترل نبود و این نشانه فرهنگ غرب است که منطقش دروغ، خشونت، قتل و ترور است.

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: حقوق بشر، دموکراسی و رای مردم در غرب فقط حرف و برای سلطه بر مردم است.

,

وی اظهار کرد: نسل جدید گول زرق و برق های غرب را نخورد و فرهنگ منحط غرب را بشناسند.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان اگر نتوانند با تطمیع و تحریم به اهدافشان برسند دست به قتل و خون ریزی می زنند.

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: ما هر جا درگیر شدیم از خودمان و از ملت هایی که از ما درخواست کردند، دفاع کردیم.

,

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای مقاومت در ایران و عراق اظهار کرد: اقشار، اقوام، سنین و سلایق مختلف شهدای مقاومت را بدرقه کردند و این ها، مردم بودند.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان بی انصاف هستند چراکه چند نفر آشوب گر را مجهز می کنند، به جان مردم می اندازند و به کشور خسارت می زنند و می گویند این ها مردم هستند!

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: حادثه سوم پاسخ کوبنده فرماندهی معظم کل قوا به قلدر مستکبر، آمریکای تروریست بود.

,

وی اظهار کرد: بعد از جنگ جهانی دوم و برجسته سازی قدرت پوشالی آمریکا کسی جرات نکرده بود یک گلوله به سمت پایگاه های آمریکایی شلیک کند اما مردم ایران در چهل سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد همواره در صحنه های مختلف آمریکا را به شکست کشاندند اما در آخرین مرحله که آمریکا از سوی برخی مسئولان ضعف و سستی دید، در کشور عراق، شبانه عربده کشید و شهدای ما را ترور کرد اما مردم ایران علنی آمریکا را تهدید به انتقام سخت کردند و قدم اول را برداشتند و پایگاه عین الاسد که مبدا جنایت آن ها بود، قبل از دفن سردار شهید سلیمانی هدف قرار دادند.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: آمریکا ابتدا رجز می خواند اما بعد از حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آن ها، ابتدا سکوت کرد و سپس هیچ غلطی نتوانست انجام دهد.

,

انتقام سخت پاکسازی منطقه از نجاست آمریکاست

, انتقام سخت پاکسازی منطقه از نجاست آمریکاست, انتقام سخت پاکسازی منطقه از نجاست آمریکاست,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: حمله موشکی، قدم اول و در حد یک سیلی برای تادیب قلدر و آغاز انتقام سخت بود.

,

وی اظهار کرد: انتقام سخت پاکسازی منطقه از نجاست آمریکاست همان طور که ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکای نجس را از کشور بیرون کردند.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: در گام سوم غده سرطانی اسرائیل را منطقه خارج خواهند کرد.

,

حمله موشکی سپاه عزّت پایمال شده در مذاکرت التماسی را احیا کرد

, حمله موشکی سپاه عزّت پایمال شده در مذاکرت التماسی را احیا کرد, حمله موشکی سپاه عزّت پایمال شده در مذاکرت التماسی را احیا کرد,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: تشکر خود را از ولی امر مسلمین جهان، نیروهای مسلح و نیروهایی که در سیلی سخت به آمریکا شرکت داشتند اعلام می کنیم و با تمام وجود حمایت خود را از اقدامات شجاعانه سپاه مقتدر اسلامی اعلام می کنیم.

,

وی اظهار کرد: حضور میلیونی مردم و اقدام سپاه، عزّت ایران اسلامی را که در سال های اخیر در مذاکرت التماسی پایمال شده بود احیا کردند و دنیا فهمید فرهنگی غنی، کشوری قدرتمند، رهبری بزرگ و مردمی فهیم داریم.

,

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی معجزه و ثابت کرد انقلاب اسلامی زنده است.

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: امروز هر ایرانی به داشتن فرهنگ غنی، رهبر شجاع، بصیر و مقتدر و مردم در صحنه به خود می بالد و مردم با این ها سایه جنگ را از کشور دور کردند.

,

مذاکرت دوره صلح را تبدیل به جنگ کرد

, مذاکرت دوره صلح را تبدیل به جنگ کرد, مذاکرت دوره صلح را تبدیل به جنگ کرد,

وی تصریح کرد: طبق صحبت های مسئول بالای اجرایی کشور، مذاکرات دوره صلح را تبدیل به جنگ کرد اما حضور مردم و اقدام سپاه سایه جنگ را از کشور دور کرد.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: آیا وقت آن نرسیده ملت آمریکا جلوی دولتمردان سگ صفت آمریکایی را بگیرند؟

,

قطعا در اقتصاد می توانیم

, قطعا در اقتصاد می توانیم, قطعا در اقتصاد می توانیم,

حجت‌الاسلام مختاری با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور افزود: ملتی که جوانان را به سرداران بزرگ تبدیل می کند آیا نمی تواند اقتصاددانان بزرگ تربیت کند تا ملت را از دست دشمنان نجات دهد؟ قطعا می توانیم.

,

وی تصریح کرد: سردار را خط کش قرار دهیم و فردی مقتدر و انقلابی در قوای مجریه و مقننه قرار دهیم.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: هر چه ضربه خوردیم از مسئولان ضربه خوردیم و اولین مسئول ما بنی‌صدر شد.

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: مسئولان قوی نیاز داریم تا قطار انقلاب را پیش برند و به سمت تمدن سازی اسلامی برسانند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه