اخبار داغ

محمدعلی کشاورز مطرح کرد:

جای خالی حرفه‌ای‌ها در سیما/ فیلمنامه خوب باشد باز هم بازی می‌کنم

جای خالی حرفه‌ای‌ها در سیما/ فیلمنامه خوب باشد باز هم بازی می‌کنم
محمدعلی کشاورز ضمن اشاره به جای خالی طیفی از نیروهای حرفه‌ای دهه‌های ۶۰ و ۷۰ در تلویزیون، تاکید کرد هنوز هم اگر فیلمنامه خوبی به او پیشنهاد شود، حاضر به ایفای نقش مقابل دوربین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی کشاورز درباره اینکه سال‌هاست سریال‌های تلویزیونی را دنبال نمی‌کند، سخن گفت و درباره خاطراتش از سریال‌های فاخر تلویزیون در دهه ۶۰ و ۷۰ بیان کرد: الان دیگر آن نویسنده‌ها و کارگردانان حرفه‌ای که در آن زمان در تلویزیون بودند، کمتر هستند، در حالی که این افراد باید در تلویزیون حضور داشته باشند و کار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اضافه کرد: این روزها چندان تلویزیون نمی‌بینم چون تلویزیون کمتر سریال‌ها و برنامه‌های جذاب دارد.

,

کشاورز با اشاره به اینکه چقدر توانسته تکرار سریال‌های قدیمی خودش را در سال‌های اخیر از تلویزیون دنبال کند، هم گفت: خیلی نتوانسته‌ام این سریال‌ها را ببینم. خودم هم نسخه خیلی از آن‌ها را ندارم. هرچند که تماشای برخی از آن‌ها تجدید خاطره است.

,

کشاورز درباره برخی از این سریال‌های قدیمی مثل «سربداران»، «هزاردستان»، «پدرسالار» و… گفت: از دیدن دوباره این سریال‌ها، هم خوشحال می‌شوم و هم یک نکته دارد و آن اینکه خودت متوجه می‌شوی دیگر سنی از عمرت گذشته است.

,

این هنرمند پیشکسوت و مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران درباره اینکه چقدر در صورت بودن فیلمنامه خوب در تلویزیون دوست دارد به ایفای نقش بپردازد، عنوان کرد: باید ابتدا فیلمنامه را خواند و دید بازیگران چه کسانی هستند اگر فیلمنامه خوب باشد و کارگردان حرفه‌ای باشد حتماً بازی می‌کنم.

,

منبع:مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه