اخبار داغ

ماجرای تلاش بوقچی های رسانه ای در ماجرای حادثه هواپیمای اوکراین

ماجرای تلاش بوقچی های رسانه ای در ماجرای حادثه هواپیمای اوکراین
مردم به خوبی با رفتار خود نشان دادند که می‌دانند چرا دشمنان، سپاه را آن هم نه یک فرد در آن بلکه کلیت آن را نشانه رفته است و این مردم این آگاهی را به خوبی ابراز کردند که این خیال که دشمن سد امنیت در کشور را بردارد تا بتواند به مقاصد خود برسد در خواب هم اتفاق نخواهد افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حادثه سقوط هواپیمایی ایران بدون شک یکی از حوادث تلخ است، حادثه ای که در آن 179 نفر فوت کردند و مرگ آن ها یک اتفاق باور نکردنی بود، بعد از این حادثه و مشخص شدن کلیت سقوط این حادثه یک جریان خبری گسترده از شبکه های دشمنان ایران شکل گرفت که حتی بسیاری از شبکه ها که هویت واقعی آن ها را علنی بروز نداده بودند در این چند روز به میدان آمدند و همگی یک سناریو را در دستور کار خود قرار دادند که «سپاه مقصر این حادثه است».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این سر تیتر خبری، بسیار نشر و بازنشر زبانی و نوشتاری می شود تا جامعه هدف این اخبار این موضوع را با توجه به تکرار آن باور کند و یا حداقل نسبت به غلط بودن آن تردید کند البته این سرتیتر خبری گاهی و به شکل های دیگر از برخی کانال های داخلی هم مطرح می شود.

,

اولین مقصر بدون شک آمریکاست که با به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی شرایطی را به وجود آورد که زمینه این اتفاق فراهم شود؛ موضوع دیگری مطرح می شود خطای انسانی و یا سخت افزاری است.

,

حال یک فرض دیگر را هم انجام می دهیم و فرض می کنیم این اشتباه در دل سپاه انجام شده است آن وقت مقصر کیست؟ اگر این فرض را درست بدانیم در این صورت هم آقای فلانی و یا چندین شخص مقصرند که یک شخص حقیقی دارند و ما نمی توانیم آن را به یک سازمان بسط دهیم؛ درست مانند اینکه اگر اتوبوسی بر اشتباه راننده دچار حادثه شود راننده مقصر است نه رانندگان.

,

با این توضیحات این سوال پیش می آید چرا برخی تمام توان خود را به میدان آوردند تا حتی اگر بتوانند کوچک ترین زخمی از مقصران را برای سپاه متصور شوند؟

,

باید کمی تاریخ را جست و جو کنیم اولین ویژگی در سپاه که به خوبی به چشم می آید این است که سپاه بر اساس تفکر یک شخص نیست، یک شخص امروز این را می پسندد و فردا چیز دیگری و اگر این شخص در رأس آن تغییر کند ممکن است سلیقه ها هم دچار تحول شود، سپاه یک تفکر انقلابی بر پایه اطلاعت از رهبری است و برای عزت انقلاب تلاش می کند، این رفتار به خوبی نشان می دهد که نفوذ و از بین بردن این تفکر به علت بر پایه شخص محوری نبودن بسیار سخت است.

,

از این رو دشمنان در این زمینه به سختی می توانند در این تفکر رخنه کنند و برخلاف این که این که برخی اشخاص امروز انقلابی هستند و فردا حرف هایشان از انقلاب دور است، تفکر انقلابی در سپاه همیشه ثابت است.

,

دومین ویژگی در سپاه کار در جبهه های مختلف است، سپاه فعالیت انحصاری نداشته و هر کجا که انقلاب بخواهد و رهبری دستور دهد به میدان می آید خواه در جنگ نظامی باشد و خواه در سیل و زلزله و می تواند این جبهه فرهنگی باشد.

,

اینکه سپاه نیرویی کارآمد برای انقلاب باشد ویژگی خیلی ممتازی به حساب می آید، اما آنچه در این میان بسیار اهمیت دارد که ناراحتی دشمن هم از این قسمت است این است که هر کجا دستگاهی کار خود را به خوبی انجام ندهد و  نظام تشخیص دهد سپاه وارد می شود و این کار بر روی زمین افتاده را انجام می دهد؛ بنابراین بسیاری از جریان های نفوذ که با برخی افراد در پست ها و مسئولیت ها قصد ایجاد نارضایتی عمومی وجود دارد را سپاه مانع و نقشه دشمن نقش برآب می شود.

,

سد مقاوم در مقابل نفوذ چیز آسانی نیست که دشمن آن را نادیده بگیرد، از طرفی سپاه یکی از قسمت های کشور است که به خوبی توانسته با تکیه بر توان داخلی دستاوردهای نظامی ایجاد کند که امروز امنیت را برای ما به ارمغان بیاورد و وجود امنیت هم یکی دیگر از موانع برای دشمنانی است که می خواهند انقلاب را از بین ببرند.

,

علاوه بر این ویژگی ها و صدها ویژگی دیگر افرادی چون قاسم سلیمانی اعتباری به این نهاد می دهند که در روز شهادت یکی از آن ها تمام ایران اندوهگین و وظیفه خود می داند که باید انتقام او گرفته شود و تشییع پیکر این شهید مثال زدنی در تاریخ تمام کشورها می شود.

,

بدیهی است دشمنانی که بیش از 40 سال است یکی از دلایل به در بسته خوردن آن ها سپاه بوده و حقیقت این اتفاق هم بری آن ها آشکار است حال احساس کنند این فرصت ایجاد شده که زمینه جدایی مردم از سپاه را کلید بزنند اما روزها شانتاژهای خبری و میلیاردها هزینه و سوار شدن بر احساس مردمی که هموطنانشان را از دست دادند و داغدارند باز هم فایده ای ندارد و بصیرت به معنای واقعی نعمتی است که خداوند به مردم این کشور ارزانی داشته است.

,

 

,

در حالی که همه رسانه ها و بوقچی های دشمن این بار با یک سناریو به میدان آمده بودند و هدف را این بار حتی گاهی از اصل نظام هم جدا کردند و آن را سپاه قرار دادند، اما باز هم مردم در استان های مختلف کشور با حضور خود نقشه شوم دیگری را باطل کردند و نشان دادند به خوبی واقعیت ماجرا و دست برتری خود را شناخته اند.

,

مردم به خوبی با رفتار خود نشان دادند که آگاه هستند که چرا دشمنان سپاه را آن هم نه یک فرد در آن بلکه کلیت آن را نشانه رفته است و این مردم این آگاهی را به خوبی  ابراز کردند که این خیال که دشمن سد امنیت در کشور را بردارد تا بتواند به مقاصد خود برسد در خواب هم اتفاق نخواهد افتاد.

,

جمشید حسینی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه