اخبار داغ

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در لرستان آغاز شد

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در لرستان آغاز شد
راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور باشکوه مردم لرستان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شد، مردم ولایتمدار شهرستان خرم‌آباد باوجود برودت هوا اما از ساعات اولیه صبح امروز در میدان شهدای خرم‌آباد جمع شده و فریاد استکبارستیزی سر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

لرستانی‌ها امروز همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت می‌کنند.

,

امروز از زن و مرد، پیر و جوان به خیابان‌ آمده‌اند تا پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی بدهند و بار دیگر با امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

,

امروز همه آمده‌اند تا به جهانیان نشان دهند خیال خام دشمنان را به کابوس بدل کرده و هیچ‌کس نمی‌تواند با این عزم انقلابی، شور میهنی و عشق ولایی مردم انقلابی مقابله کند.

,

مردم مؤمن و ولایتمدار استان لرستان با حضور هوشمندانه خود در آیین راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت کردند که هیچ قدرتی نمی‌تواند در عزم و اراده این ملت در ادامه مسیر انقلاب اسلامی تأثیرگذار باشد.

,

اگرچه در راهپیمایی امسال جای سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی خالی است اما گام‌های این مردم امروز به عشق حاج قاسم محکم‌تر برداشته می‌شود و مشت‌های گره‌خورده‌شان قدرت بیشتری گرفته است تا نشان دهند هرکدام منتقمان خون سردار سلیمانی هستند.

,

امروز راهپیمایان در یک دستشان پرچم سه رنگ کشور و در دست دیگرشان تصویر شهید سلیمانی است و هم‌صدا با یکدیگر شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند  و بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه