اخبار داغ

حماسه بی نظیر فجر سلیمانی در استان همدان

حماسه بی نظیر فجر سلیمانی در استان همدان
امروز مردم ولایتمدار و انقلابی استان همدان با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر خشم و انزجار خود از مستکبران عالم را نشان دادند و با سر دادن شعار "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا " هر گونه مذاکره با آمریکا و قاتلان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ امروز همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم دارالمومنین استان همدان با حضور حماسی و پرشور خود و لبیک به فرمان و منویات مقام معظم رهبری، اقیانوسی بیکران از ایمان، همدلی، همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش و آب سردی بر دسیسه های دشمنان نظام اسلامی ریختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

به دلیل همزمان شدن 22 بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی همگان با در دست داشتن عکس های این شهید، فجری سلیمانی رقم زدند.

,

 

,

همدان

, همدان, همدان,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

نهاوند

, نهاوند, نهاوند,

مردم مؤمن و انقلابی شهرستان نهاوند امروز در سرمای 11 درجه زیر صفر در راهپیمایی روز 22 بهمن حضوری حماسی داشتند.

,

حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار مردم دیار نهاوند رقم زد و 22 بهمن به‌یادماندنی را در تاریخ شهرستان خلق کرد.

,

مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از سیاست‌های دشمنان انقلاب اعلام انزجار کردند و با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

تویسرکان

, تویسرکان, تویسرکان,

مردم ولایتمدار تویسرکان با حضور در در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن اعلام نفرت و انزجار خود از آمریکا و اسرائیل بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند.

,

, ,

, ,

, ,

ملایر

, ملایر, ملایر,

ملایری ها علی رغم هوای بسیار سرد امروز با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی را از میدان امام خمینی(ره) آغاز کردند.

,

میدان امام حسین(ع) نقطه پایان و تجمع راهپیمایی این روز در ملایر بود و علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران ویژه مراسم امروز شهرستان بود .

,

نکته قابل توجه امروز حضور گسترده عکس های حاج قاسم سلیمانی بود که فجر سلیمانی امسال را ویژه تر کرده بود.

,

, ,

, ,

, ,

بهار

, بهار, بهار,

مردم شهر بهار صبح امروز راهپیمایی خود را از اول خیابان امام آغاز و در میدان امام تجمع کردند.

,

مردم شهر بهار در سرمای شدید و زیر بارش برف به خیابان آمده و با فریاد مرگ بر آمریکا پایبندی خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

اسدآباد

, اسدآباد, اسدآباد,

همزمان با سراسر کشور صبح امروز با تجمع مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای (دفتر امام جمعه) در مراسم باشکوه و تماشایی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کردند.

, همزمان با سراسر کشور صبح امروز با تجمع مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای (دفتر امام جمعه) در مراسم باشکوه و تماشایی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کردند.,

, , ,

, , ,

, , ,

کبودراهنگ

, کبودراهنگ, کبودراهنگ,

امروز مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان کبودراهنگ با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر خشم و انزجار خود از مستکبران عالم، آمریکا و اسرائیل را نشان دادند و با سر دادن شعار “نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا ” هر گونه مذاکره با آمریکا و قاتلان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

,

, ,

, ,

, ,

رزن

, رزن, رزن,

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستانهای رزن و درگزین با حضور و شکوهی خاص و کم نظیر برگزار شد.

,

با وجود سرمای شدید هوا در این مناطق از استان همدان مردم با شرکت گسترده در جشن انقلاب اسلامی مهر دیگری بر دفتر ولایت مداری این خطه شهید پرور در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ثبت کردند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه