اخبار داغ

آغاز سفر زمینی به عتبات از ۲۶ بهمن

آغاز سفر زمینی به عتبات از ۲۶ بهمن
سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت از برقراری سفر زمینی به عتبات خبر داد و گفت: با موافقت شورای عالی امنیت ملی، سفرهای زمینی به عتبات، ۲۶ بهمن‌ از سر گرفته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد آزاد سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برنامه‌ریزی به منظور برقراری سفرهای زمینی به عتبات اظهار داشت: سفر زمینی به عتبات در برهه‌ای از زمان به دلیلی وضعیت عراق متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی به برقراری سفر زمینی به عتبات از ۲۶ بهمن‌ماه اشاره کرد و افزود: ما و طرف عراقی آمادگی‌های لازم به منظور برقراری سفر زمینی به عتبات را از هفته‌های گذاشته داشتیم و منتظر موافقت شورای عالی امنیت ملی بودیم که با موافقت آن‌ها این سفرها از ۲۶ بهمن‌ماه سر گرفته می‌شود.
,
 
,
آزاد با بیان اینکه سفرهای زمینی به عتبات از ۲۶ بهمن‌ماه تا ۲۳ اسفندماه برنامه‌ریزی شده است، به پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات اشاره و خاطر نشان کرد: پیش‌ ثبت‌نام عتبات از ۱۶ بهمن آغاز شد و تا ۲۵ بهمن‌ماه ادامه دارد. همچنین اعزام‌های متقاضیان سفر نورزی عتبات نیز از ۲۴ اسفندماه آغاز می‌شود و پایان فروردین سال آینده به اتمام می‌‌رسد.
,
 
,
خبر آغاز اعزام زائران زمینی به عتبات چندی پیش از سوی خبرگزاری فارس با عنوان «راه زمینی به عتبات پس از ۴ ماه وقفه باز شد» منتشر شده بود که اکنون سازمان حج و زیارت این خبر را تأیید کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه