اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

زنان ایرانی همت ها و سلیمانی ها را تربیت کردند/ حقوق بشر غربی بزرگترین ظلم به زنان

زنان ایرانی همت ها و سلیمانی ها را تربیت کردند/ حقوق بشر غربی بزرگترین ظلم به زنان
آیت الله حبیب الله شعبانی با اشاره به تنزل کرامت زن توسط دشمنان گفت: تمدن شیطانی غرب مقام زن را تنزل و آسیب زد و بزرگترین ظلم که در طول تاریخ بشر به زنان وارد شد حقوق بشری بود که غربی ها سر دادند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان پیش از ظهر امروز در اجتماع 1600 نفری بانوان همدانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) گفت: روش بانوان امروز ما باید شبیه حضرت زهرا (س) باشد و در زندگی خود الگو قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به استفاده واژه کریمه برای حضرت زهرا س ادامه داد: صفت کریمه برای حضرت زهرا اشاره به مقام کرامت و شخصیت بانوان در اسلام دارد چرا که یکی از مسایل مهم در اسلام کرامت و شخصیت زن است.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: زنی که قبل از اسلام زنده به گور می شد و در ایران باستان خرید و فروش می شد و احترامی در جامعه نداشت بعد از پیغمبر ارزش و منزلتی پیدا کرد و تنها دستی که توسط پیغمبر بوسیده شد دست یک زن به نام فاطمه بود و در نهایت نسل بزرگ پیغمبر اسلام استمرارش از یک زن است.

,

شعبانی با اشاره به اینکه اگر نعمتی بالاتر از یک دختر وجود داشت خدا آن نعمت را به پیغمبر می داد افزود: اگر مقام پسر بالاتر بود خداوند به پیغمبر پسر می داد و نسل پیغمبر را از طریق پسر ادامه می داد اما کوثر از طریق حضرت فاطمه س استمرار پیدا کرد.

,

وی با اشاره به تنزل کرامت زن توسط دشمنان گفت: تمدن شیطانی غرب مقام زن را تنزل و آسیب زد و بزرگترین ظلم که در طول تاریخ بشر به زنان وارد شد حقوق بشری بود که غربی ها سر دادند.

,

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه در شئون کرامت زن اولین مساله حجاب و عفاف است گفت: زنانی که در جامعه کرامت داشتند در جامعه دیروز پیغمبر حجاب بر آنها واجب بود و کسانی که ارزش نداشتند حجاب برای آنها واجب نبود، پس حجاب برای حفظ کرامت و عفت زنان است و مانع فعالیت زن نیست چرا که زهرای مرضیه با حجاب در میدان دفاع از ولایت در خط مقدم تمام ولایتمداران عالم است.

,

وی با اشاره به اینکه دومین کرامت زنان این است که خداوند تربیت انسان را به زنان واگذار کرده افزود: زنان کشور ما نشان دادند قابلیت های بزرگی در تربیت فرزند دارند و مردان بزرگ این سرزمین همچون همت ها، باکری و سلیمانی ها را تربیت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه