اخبار داغ

کارشناس فرهنگی اداره کل اطلاعات استان کرمان:

راهبرد قوی شدن مردم و کشور باید در دستور کار مجلس آتی باشد

راهبرد قوی شدن مردم و کشور باید در دستور کار مجلس آتی باشد
کارشناس فرهنگی اداره کل اطلاعات استان کرمان گفت: پشتوانه مردمی هر نظامی، امنیتی ترین پشتوانه آن نظام است و راهبرد قوی شدن ملت در دستور کار مجلس یازدهم باید قرار گیرد؛ چرا که اگر نماینده قوی باشد ملت نیز قوی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ شکیبا کارشناس فرهنگی اداره کل اطلاعات استان کرمان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از موضوعات مهم، چند وجهی و چند بعدی چالش تصویر است که بحث مفصلی دارد که این چالش صرفا در حوزه رسانه اجرا می شود و رسانه های ضد انقلاب و برخی از نشریات داخلی به این موضوع پرداخته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه دغدغه بسیاری از مردم و رسانه ها مسئله مطالبه گری است که این موضوع بسیار اساسی و تأثیر گذار است، عنوان کرد: سیاست های وزارت اطلاعات در انتخابات پیرامون چهار محور سلامت، امنیت، مشارکت و کارآمدی مجلسی در تراز انقلاب است.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه پشتوانه مردمی هر نظامی، امنیتی ترین پشتوانه آن نظام است، تصریح کرد: چنانچه نظام پشتوانه مردمی نداشته باشد قطعا آن نظام از عهده امنیت در عرصه های داخلی و خارجی بر نمی آید.

,

شکیبا ابراز کرد: با انجام نظر سنجی در سطح کشور نشان داده شده است که برخی از نمایندگان حتی در سطح یک نماینده نبوده اند و بسیاری از مطالبات عمومی در زمینه کارآمدی یک نماینده است.

,

کارشناس فرهنگی اداره کل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه به مجلس باید به صورت کشوری نگاه کرد، اظهار کرد: مجلس باید قوی باشد و در این شرایط است که کشور را نجات می دهد و چنانچه مجلس قوی نباشد تمامی کشور و مردم ضربه خواهند خورد.

,

وی بیان کرد: اهمیت این دوره از مجلس بر همگان روشن است چرا که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است؛ همچنین اهمیت این دوره شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه راهبرد قوی شدن ملت در دستور کار مجلس یازدهم باید قرار گیرد؛ چرا که اگر نماینده قوی باشد ملت نیز قوی خواهد شد، تصریح کرد: با مروری بر اخبار مشاهده می کنیم که امیدواری بسیار پر رنگی بین ملت های مستضعف و کل دنیا به وجود آمده است و این مسئله نباید از بین رود.

,

شکیبا با تأکید بر اینکه با مجلس قوی و کارآمد می توانیم در عرصه امنیت خارجی تأثیر گذار باشیم، اظهار کرد: در سه سال گذشته به ویژه در فصول پائیز و زمستان حوادث تلخی را پشت سر گذاشته ایم؛ در انتخابات پیش رو با انتخاب کارآمدترین نماینده ان شاالله شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

,

کارشناس فرهنگی اداره کل اطلاعات استان کرمان با اشاه به اینکه انسجام و امید به آینده در جامعه کم رنگ شده است، گفت: راه بازگشت به انسجام این است که مجلسی قوی، حضور پر شور و مشارکت ملی داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه از نظر ساختاری مشکل این است که جائی برای بروز مطالبات عمومی نداریم، ادامه داد: یکی از بهترین راه ها در جمهوری اسلامی ایران برای بیان کردن مطالبات عمومی انتخاب کسانی است که حرف و درد مردم را متوجه شوند و افرادی که در مسیر تولید محتوا هستند باید این مسائل را برای مردم روشن کنند.

,

این مقام مسئول با اشاره به گلایمندی مقام معظم رهبری نسبت به مجلس دهم عنوان کرد: ناکارآمدی مجلس دهم خود را در بخشی از نارضایتی جامعه نشان می دهد و درمان این مسئله انتخاب افراد شایسته در انتخابات پیش رو است.

,

شکیبا با تأکید بر اینکه از حیث امنیتی انتخابات، تأثیرگذارترین و ماندگارترین تأثیرات را خواهد داشت، افزود: رسانه ها و اصحاب رسانه بسیار اهمیت دارند و نباید خود را دست کم بگیرند؛ رسانه ها می توانند عهدواره ای را تهیه کنند و در قالب نشست خبری و مصاحبه از کاندیدای انتخابات تعهد بگیرند.

,

کارشناس فرهنگی اداره کل اطلاعات استان کرمان با اشاره به مطلب فوق افزود: از کاندیدا بخواهند در پس از انتخاب در هئیت مدیره هیچ شرکت خصوصی عضو نشوند، برای هیچ کاری که جزو نمایندگی است هدیه نگیرند، واسطه کسب وام و امتیاز برای هیچ فرد و نهاد غیر صالحی نشوند، اعتبار خود را صرف نزدیکان خود نکند، در زمینه تعهد و تفحص در خصوص هیچ نهادی کوتاه نکنند و مرعوب تهدید نباشند.

,

وی با بیان اینکه از نظر دستگاه اطلاعاتی دو حزب انقلاب و غیر انقلاب وجود دارد، گفت: رسانه ها وام دار گروه های سیاسی نباشند.

,

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه