اخبار داغ

دادستان شهرستان فارسان:

هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان فارسان وجود ندارد

هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان فارسان وجود ندارد
دادستان شهرستان فارسان گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان وجود نداشته و به نظر می‌رسد انتشاردهندگان اخبار نادرست با ضمیمه کردن تصاویر جعلی که به مراکز درمانی مستقر در شهرستان منتسب می‌نمایند هدفی جز تشویش اذهان عمومی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر کریمی دادستان شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: طبق اخبار واصله به اینجانب از مراجع رسمی مربوطه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان وجود نداشته و به نظر می‌رسد انتشاردهندگان اخبار نادرست با ضمیمه کردن تصاویر جعلی که به مراکز درمانی مستقر در شهرستان منتسب می‌نمایند هدفی جز تشویش اذهان عمومی نداشته و چه‌بسا همان افراد سودجویی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
وی افزود: افرادی ناجوانمردانه در پی کسب سود نامشروع از وضعیت فعلی از طریق احتکار اجناس از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده هستند لذا ضمن توصیه مؤکد به شهروندان عزیز در خصوص جدی گرفتن خطر ابتلا به جهت عدم رعایت موارد بهداشتی اطمینان خاطر داده می‌شود با رعایت موارد اعلامی از سوی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از خطر بیماری مصون خواهند بود.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان وقت خود را با دنبال کردن اخبار غیررسمی در این زمینه هدر ندهند و ذهن خود را آشفته ننمایند و در فضای مجازی با مراجعه به کانال‌های شناسنامه‌دار و با هویت که معرف حضور بوده، خلق‌الساعه نیستند و به‌طور شفاف فعالیت کرده و در قبال نوشتار خود پاسخگو بوده‌اند و صرفاً با کسب صحت اخبار از مجاری رسمی مبادرت به نشر آن‌ها می‌کنند آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرند.

وی اظهار داشت: دادستانی در راستای انجام وظایف خود در خصوص صیانت از سلامت همگانی جلوگیری از تداوم برخی از فعالیت‌ها ازجمله عرضه قلیان در اماکن عمومی را که قبل از شیوع کرونا به جهت تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شدن شروع کرده بود با قاطعیت و بدون اغماض ادامه خواهد داد.

 وی عنوان داشت: با رصد فضای مجازی به افرادی که مبادرت به درج شایعات بی‌اساس کرده بودند تذکر داده و به علت حذف خبر جعلی از سوی آنان تاکنون پرونده‌ای تشکیل نداده است لکن به افراد مغرض هشدار داده می‌شود با هماهنگی با پلیس فتا فضای مجازی تحت نظارت دائمی است و ازاین‌پس با توجه به مطالبه همگانی برخورد قضایی در صورت درج اخبار جعلی و نادرست یا بازنشر آن شناسایی‌شده و مجازات آنان وفق قانون مجازات اسلامی حبس خواهد بود.

وی در پایان افزود: امید وافر است جامعه شریف بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی با همراهی مردم و صدالبته لطف خداوند متعال که همیشه میهن عزیزمان را شامل شده است با مهار و ریشه‌کنی این ویروس آرامش خاطر را به این ملت صبور و نجیب هدیه و عیدی خواهند داد. سلامتی و سعادت روزافزون شما گرامیان را از خداوند منان خواستارم.
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه