اخبار داغ

شهردار:

تمامی اقدامات ستاد خدمات سفر شهرداری اصفهان لغو شد

تمامی اقدامات ستاد خدمات سفر شهرداری اصفهان لغو شد
شهردار اصفهان از لغو تمام اقدامات ستاد خدمات سفر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ قدرت اله نوروزی در خصوص تعطیلی برخی مراکز افزود: ما همه مکان های تجمع افراد مثل تله کابین، تله سیژ و ناژوان را برای حفظ سلامت مردم تعطیل کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شهردار اصفهان با بیان اینکه مترو از امروز تا اطلاع ثانوی در راستای حمایت از سلامت مردم تعطیل شد، افزود: این تصمیم برای کاهش احتمال شیوع کرونا گرفته شده است. مردم می دانند، این بیماری چقدر توسعه می یابد و این توسعه به رفتار شهروندان بستگی دارد چرا که رفتار شخصی است که میزان کنترل یا ابتلای شهر را مشخص می کند.

,

وی اظهار کرد: اگر خیابان های شهر مثل پنجشنبه و جمعه شلوغ باشد قطعا خبرهای خوبی هم نخواهیم شنید، با جمع شدن کنار پل ها و پارک ها به شیوع کرونا کمک می کنیم درحالیکه برای کنترل کرونا به هوشیاری نیاز داریم و باید فقط برای کارهای ضروری بیرون بیاییم.

,

نوروزی افزود: از شهروندان می خواهیم، رفتن بر سر مزار اموات را به جای روزهای پایانی سال به ماه های بعدی موکل کنند، امیدوارم مردم هوشیاری داشته باشند و از این اجتماعات پرهیز کنند.

,

شهردار اصفهان تصریح کرد: امسال دید و بازدیدهای سال نو را مثل سال های گذشته نباید داشته باشیم و ما هم میزبان مسافران از شهرهای دیگر نیستیم.

,

وی با تاکید بر اینکه بهار یک تحول است و باید بهار را به دل ها وارد و آن را باور کنیم، گفت: بهار به قلب های ما امید و زندگی را جاری می کند، شهرداری تمام اقدامات ستاد خدمات سفر را لغو کرده است، اما سازمان ها و ادارات شهرداری اقدامات فضاسازی برای استقبال از بهار را انجام داده اند و المان های بهاری ایجاد می شود تا روح حاکم بر شهر سرشار از شادی برای شهروندان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه