اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان خبر داد؛

صفر شدن آمار پلاک‌های «غیربومی» در همدان

صفر شدن آمار پلاک‌های «غیربومی» در همدان
سرهنگ علی فکری با بیان اینکه مردم همدان از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی استقبال خوبی داشته اند، گفت: با رصد پلیس راهنمایی و رانندگی همدان آمار وجود پلاک غیربومی در همدان به صفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیر شیوع ویروس کرونا در همدان اظهار کرد: خوشبختانه همکاری مردم استان در اجرای این طرح ترافیکی تاکنون خوب بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی در خصوص اینکه چه میزان خودرو در این طرح جریمه و توقیف شده اند، افزود: تا پایان روز ۹ فروردین ماه ۵۰ فقره اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی با ۱۰ مورد توقف خودرو داشته ایم.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین مسافران وارد شده به همدان از تهران و استان کرمانشاه گزارش شده است، عنوان کرد: بدون هیچ اغماضی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال قانون و برخورد جدی با مسافران انجام می شود.

,

فکری خاطرنشان کرد: پلاک های غیر بومی وارد شده به استان بیشتر ساکن همدان هستند و از طریق بیمه نامه، کنترل کارت ملی و مستندات دیگر مورد کنترل پلیس راهنمایی رانندگی قرار می گیرند.

,

وی با تاکید بر اینکه کنترل خودروهای غیربومی به وسیله دوربین های مداربسته انجام می شود، بیان کرد: باید همدانی هایی هم که خودرو آنها دارای پلاک تهران است ظرف ۱۰ روز آینده با مراجعه به پلیس راهنمایی رانندگی نسبت به آدرس و پلاک خود اقدام لازم را انجام دهند.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ابراز با خرسندی از همکاری مردم همدان نسبت به اطلاع خودروهای غیربومی موجود در سطح شهر به پلیس راهنمایی رانندگی، تصریح کرد: با اقدام پلیس وجود پلاک های غیربومی در همدان به صفر رسیده است.

,

فکری یادآور شد: با ارسال پیامک به خودروهای غیربومی این خودروها تحت رصد پلیس راهنمایی و رانندگی هستند و پس از تذکرات لازم اعمال قانون برای این خودروها ارسال می شود.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در خصوص محدودیت ترافیکی روز ۱۳ فروردین در همدان نیز گفت: از ساعت ۷ صبح روز ۱۳ فروردین محور گنجنامه، چهارراه پژوهش به سمت میران قائم بجز برای خودروهای خدماتی اورژانسی و امدادی مسدود می شود.

,

وی افزود: بلوار ارم تا انتهای بلوار جوان نیز در این روز بسته خواهد شد و مسیر سد اکباتان از سمت شهرک بهشتی و محور ملایر نیز مسدود می شود و در برخی نقاط شهر نیز محدودیت رفت و آمد را شاهد خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه