اخبار داغ

در قالب رزمایش «کمک مومنانه» انجام می شود؛

حمایت معیشتی از اقشار آسیب دیده از کرونا در کردستان

حمایت معیشتی از اقشار آسیب دیده از کرونا در کردستان
به گفته مسئول بسیج سازندگی استان کردستان در رزمایش کمک مومنانه، حامیان بر اساس جدول و بانک اطلاعاتی شناسایی شده اقشار آسیب دیده را از سه تا یک سال و با مبلغ سیصد الی یک میلیون تومان، تحت حمایت خود قرار می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر عزیزی فر در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، گفت: در راستای تحقق تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا در سخنرانی اخیر تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبان خطاب به ملت ایران و اشاره ایشان در بخشی از سخنرانی به ماه رمضان، که ماه رمضان را ماه ایثار و کمک و مستمندان نامیدند و فرمودند که چه خوب است رزمایش گسترده‌ای در کشور جهت کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا بوجود آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

عزیزی فر، افزود: در همین راستا بسیج سازندگی با محوریت سپاه بیت المقدس در راستای فرامین  مقام معظم رهبری اقدام به رزمایش گسترده کمک مومنانه با رمز یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی از امروز اقدام کرده است.

,

عزیزی فر اظهار کرد: هدف از برگزاری رزمایش این است که ضمن شناسایی و اولویت بندی اقشاری که از شیوع ویروس کرونا از لحاظ معیشتی آسیب دیده اند را جهت بهبود وضعیت معیشتی آنها اقدامات لازم  انجام گیرد.

,

مسئول بسیج سازندگی در ادامه گفت: این اقدامات شامل جمع آوری کمکهای خیرین، اصناف، مردم عادی، بسیجیان و ...می باشد.

,

عزیزی فر تصریح کرد: اقلام و اعتبارات جمع آوری شده از هر نقطه جغرافیایی در استان، در همان محل و نقطه جغرافیایی بین اقشار شناسایی شده توزیع می شود.

,

مسئول بسیج سازندگی در پایان سخنان خود عنوان داشت: یکی دیگر از طرحهای این رزمایش ،ساماندهی حامیان جهت کمک به اقشار آسیب دیده می باشد که در این طرح حامیان بر اساس جدول و بانک اطلاعاتی شناسایی شده اقشار آسیب دیده را از سه تا یک سال و با مبلغ سیصد الی یک میلیون تومان، تحت حمایت خود قرار می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه