اخبار داغ

فرماندار کلاله خبرداد؛

توزیع بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته های معیشتی در کلاله

توزیع بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته های معیشتی در کلاله
فرماندار کلاله گفت: پویش کمک های مومنانه در کلاله با رهنمود های مقام معظم رهبری شکل گرفت و بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و سبد معیشتی جمع آوری و بین نیازمندان که از قبل شناسایی شده بودند؛ توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، علی اصغر بیانی پیش از ظهر امروز در نشست اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی اظهار داشت: تلاش درمانگران و همراهی خوب مردم شهرستان کلاله، ما را در رسیدن به اهداف وزارت بهداشت کمک کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی افزود: نباید زحمات شبانه روزی فداکاران خط مقدم مبارزه با این ویروس به ویژه کادر سلامت و درمان را فراموش کرد و باید با همراهی و همدلی برای شکست این ویروس تلاش کنیم.

,

فرماندار کلاله با تجلیل از تلاش های اصحاب رسانه تصریح کرد: شکوفایی و توسعه با کمک و رصد فعالان رسانه ها بهتر به نتیجه می رسد.

,

بیانی در ادامه گفت: بیان مشکلات برای پیگیری و رفع  آنها کمک خوبی به ما مدیران خواهد کرد که از "فعالان رسانه" این مهم را طلب می کنیم.

,

فرماندار کلاله به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به نیازمندان در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: پویش کمک های مومنانه در کلاله با رهنمود های مقام معظم رهبری شکل گرفت و بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و سبد معیشتی جمع آوری و بین نیازمندان که از قبل شناسایی شده بودند؛ توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه