اخبار داغ

امام جمعه رودان:

رژیم جعلی صهیونیست، ویروسی خون خوار و بدتر از کروناست

رژیم جعلی صهیونیست، ویروسی خون خوار و بدتر از کروناست
حجت الاسلام دُری گفت: همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان برعلیه این جنایتکار در جهان متحد شده‌اند و رژیم جعلی صهیونیست، جنایتکاری بی‌ریشه و ویروسی خون‌خوار بدتر از کرونا می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بودیم ولی امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا هیچ تجمعی در این خصوص برگزار نمی‌شود  و تعیین روزی با عنوان روز جهانی قدس پیشنهاد مبتکرانه بنیان گذار کبیر انقلاب در سال ۵۸ بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه رودان افزود: رژیم جعلی صهیونیست، جنایتکاری بی‌ریشه و ویروسی خون‌خوار بدتر از کرونا بوده و روز اول بر ترور، غصب و ظلم بر مظلومین بنیان نهاده شد  و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان برعلیه این جنایتکار در جهان متحد شده‌اند.

,

وی عنوان کرد: رژیم اشغالگر صیهونیست ها در سال ۱۹۴۸ توسط انگلیس مکار، حیله گر و به کمک آمریکا سرزمین فلسطین را تخریب و از آن زمان بسیاری از مسلمانان را به شهادت رساند و مردم این کشور را آواره کردند.

,

امام جمعه رودان با اشاره به شاخص ترین برنامه  روز قدس امسال گفت: روز قدس امسال راس ساعت ۱۲ ظهر شاهد پخش سخنرانی مقام معظم رهبری از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی خواهیم بود و به فرمایشات مهم و سرنوشت ساز ایشان گوش می‌سپاریم.

,

حجت الاسلام و المسلمین دری خطاب به افسران جنگ نرم خاطر نشان کرد: بهره‌گیری هدفمند از فضای مجازی می‌تواند تأثیری به‌اندازه برپایی راهپیمایی یا حتی بیش از آن داشته باشد، پس ضرورت دارد در این بستر به تولید محتوا و روشنگری پرداخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه