اخبار داغ

امام جمعه موقت دلگان:

آمریکا با تحریم درصدد ضربه زدن به نیروی انتظامی است/تلاش دشمنان برای تخریب وجهه پلیس نتیجه عکس دارد

آمریکا با تحریم درصدد ضربه زدن به نیروی انتظامی است/تلاش دشمنان برای تخریب وجهه پلیس نتیجه عکس دارد
حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک گفت: آمریکا با تحریم نیروی انتظامی درصدد ضربه زدن به مردان امنیت کشورمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک در گفتگو با خبرنگار عصرهامون، با اشاره به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا، بیان کرد: آمریکا در این ۴۱ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، درصدد ضربه زدن به مردم و کشور ما بوده است.

وی افزود: حمایت از گروهک های تروریستی و جدایی طلب، حمایت از رژیم بعثی عراق در طول هشت سال دفاع مقدس، حمله به هواپیمای مسافربری کشور و تحریم از عهده اقدامات آمریکا برای نابودی نظام بوده است.

امام جمعه موقت دلگان عنوان کرد: با یاری و کمک خداوند متعال و صبر و شکیبایی مردم کشورمان این مشکلات عدیده و بیشمار را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته ایم.

حجت الاسلام شیبک افزود: دولت آمریکا در آخرین اقدام نابخردانه و خبیثانه، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که حافظ امنیت مردم و کشورمان است را تحریم کرده است.

وی با اشاره به اینکه اقدام سران کاخ سفید نشان داد که هدف اصلی آنها ضربه زدن به مردان امنیت است،ادامه داد: این آخرین تلاش آمریکا و کشورهای غربی برای ناامن کردن زندگی مردم کشورمان است.

امام جمعه موقت دلگان تصریح کرد: نیروی انتظامی در این چهل و یک سال پس از پیروزی انقلاب شهدا و جانبازان زیادی را در راه مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر ، تقدیم نظام و کشور کرده است.

حجت الاسلام شیبک خاطرنشان کرد: عملکرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نزد مردم قابل قبول است، و تلاش دشمنان برای تحریم و همچنین تخریب پلیس مردمی آب در هاون کوبیدن و بی نتیجه است‌.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه