اخبار داغ

رئیس مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه:

تکمیل پروژه ساختمان فنی و حرفه مراوه تپه مستلزم تخصیص بموقع اعتبارات است

تکمیل پروژه ساختمان فنی و حرفه مراوه تپه مستلزم تخصیص بموقع اعتبارات است
رئیس مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه در خصوص تاخیر 5 ساله در پایان کار ساختمان جدید مرکز این شهرستان گفت: امید آن دارم با عنایت ویژه مسئولین استانی در تخصیص به موقع اعتبارات مصوب پروژه به زودی شاهد به بهره برداری رسیدن کامل این پروژه باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، همانطور که در خبر قبلی اشاره کردیم؛ از زمان آغاز ساخت مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه بیش از 5 سال گذشته؛ ولی این ساختمان هنوز افتتاح نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

سعید پارسا، رئیس مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه در واکنش به خبر منتشر شده در این پایگاه خبری تحلیلی با ارسال جوابیه ای تکمیل پروژه ساختمان فنی و حرفه مراوه تپه مستلزم تخصیص بموقع اعتبارات دانست

,

در متن جوابیه آمده است:

,

مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما

,

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

,

با احترام، و ضمن تشکر از پیگیری و دغدغه مندی جنابعالی نسبت به بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان، بدینوسیله مواردی را جهت اطلاع عموم مردم عزیز به اطلاع می رسانم:

,

1- با توجه به محدودیت های اعتباری موجود و شرایط سخت تحریم ظالمانه، همواره پروژه احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مرزی مراوه تپه جزو اولویت های اصلی مسئولین استانی و شهرستانی بوده و در طول این مدت همواره اعتباراتی برای این پروژه در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده و در سال جاری نیز تا این لحظه از محل اعتبارات مصوب تخصیص 60 درصدی را در بر داشته است.

,

2- اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز با حساسیت ویژه در انتخاب پیمانکاران همواره سعی در احداث یک مرکز ویژه و استاندارد و در شان جوانان عزیز این شهرستان داشته است.

,

3- در حال حاضر با تمام مشکلات موجود بحمدالله پیمانکار در حال نصب تاسیسات برقی و مکانیکی داخلی پروژه ( ساختمان اداری و آموزشی) بوده و انشعابات پروژه نیز در حال اخذ می باشد.

,

4- همزمان با پیگیری احداث پروژه، از محل اعتبارات ملی سازمان آموزش فنی و کشور موضوع تجهیز مناسب کارگاه های مرکز نیز در حال انجام می باشد و در سال های 1397 و 1398 تجهیزات کارگاه های تاسیسات، برق، صنایع دستی و موتور سیکلت مرکز به روز رسانی و نوسازی شده است.

,

امید آن دارم با عنایت ویژه مسئولین استانی در تخصیص به موقع اعتبارات مصوب پروژه به زودی شاهد به بهره برداری رسیدن کامل این پروژه باشیم و با این مهم گام ارزشمندی در توانمند سازی مهارت محور جوانان جویای کار در این شهرستان برداریم.

,

سعید پارسا رئیس مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه 

,

تصاویر زیر مربوط به وضعیت فعلی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان مرزی مراوه تپه می باشد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه