اخبار داغ

نماینده تربت حیدریه:

انقلاب اسلامی تا کنار کاخ سفید آمریکا پیش رفته است

انقلاب اسلامی تا کنار کاخ سفید آمریکا پیش رفته است
محسن زنگنه گفت: امروز عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تظاهرات ضد آمریکایی بر دستان مردم این کشور دیده می شود و این یعنی انقلاب اسلامی تا کنار کاخ سفید به پیش رفته و می رود تا کاخ های ظلم و استبداد را ویران کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: امام راحل اعتماد به خدا و ما می توانیم را برای مردم این کشور و جهان اسلام معنا کرد و امروز هم خدمت به این بزرگمرد تاریخ جهان، خدمت به مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: امروز عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تظاهرات ضد آمریکایی بر دستان مردم این کشور دیده می شود و این یعنی انقلاب اسلامی تا کنار کاخ سفید به پیش رفته و می رود تا کاخ های ظلم و استبداد را ویران کند.

,

نماینده تربت حیدریه خاطر نشان کرد: امروز یک غزه کوچک در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده، چون باور داشتند می توانند باایستند.

,

زنگنه با بیان اینکه امروز نقطه پاشیل مشکلات کشور اعتماد به خدا و ما می توانیم است، گفت: متاسفانه از سال ۸۲ رهبری بر حذف نفت از درآمد کشور تاکید کردند، اما متاسفانه در این چهل سال نظام اقتصادی ما لیبرالیستی و در اختیار چتد نفر بوده است.

,

وی ابراز داشت: در شرایطی که نظام اقتصاد لیبرال باور نمی کرد بدون نفت بتوان کشور را  اداره کرد، به گفته رییس سازمان برنامه و بودجه امسال فقط ۱۰ درصد بودجه کشور به فروش نفت بستگی دارد و این یعنی اگر از سال ۸۲ بر این رویه حرکت می کردیم، امروز قطع وابستگی نفت را بصورت کامل شاهد بودیم.

,

زنگنه افزود: در منطقه  تربت حیدریه ۱۵۰ تن زعفران را تولید می کنیم ولی سوال اینجاست، چرا ما نمی توانیم این منطقه را به جایگاه خود برسانیم، چون باور نداریم می توانیم مقابل مافیا باایستیم هر چند کار سخت و دشورای است.

,

وی بیان کرد: در شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات ۳ هزار میلیارد تومان پسته تولید می شود،  در تولید ابریشم و زعفران در کشور رتبه نخست را داریم، در منطقه رخ بهترین مرکبات را تولید می کنیم، اما همچنان می گوییم ما محروم هستیم.

,

نماینده مردم تربت حیدریه افزود: این بدان خاطر است که در حوزه اقتصاد به این باور نرسیدیم و باید این خودباوری را در مردم ایجاد کنیم و مردم هم باید عزت نفس داشته باشند و در برابر ظلم باایستند.

,

وی اضافه کرد: چهار تا دلال کانال تلگرامی زدند و با ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان ۱۰۰ میلیون دلار بنام ارز فرعی، ارز خرید و فروش می کنند و نمی توانیم کنترل کنیم و این در حالی است که در سایر کشورهای دنیا بگونه ای دیگر ارز خرید و فروس می شود و این یعنی یا نمی خواهیم و یا اعتقاد نداریم.

,

نماینده مردم تربت حیدریه بیان کرد: این چشم انداز خوب از این مجلس منعکس شده که نیروهای جوان و باانگیزه و معتقد به داشته های درونی فعالند و امیدواریم بتوانیم هم مسایل اصلی کشور و هم مسایل منطقه را حل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه