اخبار داغ

استاندار یزد در مراسم کلنگ زنی مدرسه خیری شهوازیان:

نیاز کشور به خیرین، فراتر از امر مدرسه‌سازی است

نیاز کشور به خیرین، فراتر از امر مدرسه‌سازی است
طالبی استاندار یزد در مراسم کلنگ زنی مدرسه خیری شهوازیان گفت: نیاز کشور به خیرین، فراتر از امر مدرسه‌سازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در مراسم کلنگ زنی مدرسه خیری شهوازیان که با حضور این خیر ارجمند و جمعی از مسئولین استان برگزار شد گفت: باید از اقدامات خیرخواهانه جناب شهوازیان و خانواده گران‌قدر ایشان که امروز با آغاز احداث پروژه آموزشی دیگری ما را دورهم جمع کرده‌اند، تشکر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه با توجه به نیازهای دانش آموزان و نظام تعلیم و تربیت استان، امیدواریم اقدامات خیرخواهانه خیرین یزدی در این حوزه‌ها ادامه داشته باشد، اظهار داشت: ما به‌عنوان دولت در کنار انجام وظایف خود در این حوزه‌ها، فضایی را فراهم می‌کنیم تا خیرین مدرسه‌ساز استان بتوانند اقدامات خود را به‌خوبی سامان دهند.

,

طالبی بابیان اینکه نیاز ما به خیرین و سرمایه‌های اجتماعی این‌چنینی فراتر از مدرسه‌سازی است افزود: خوشبختانه در تمامی موضوعات شاهد اثرگذاری خیرین هستیم و همچنین فراتر از مدرسه‌سازی، بسیاری از کارهای عام‌المنفعه با حضور و مشارکت خیرین صورت گرفته است.

,

استاندار یزد به اثرگذاری حضور خیرین در بحران‌های اخیر کشور و مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و ادامه داد: در بحران کرونا و با حضور خیرین و کمک‌های آن‌ها، بسیاری از مشکلات و مسائل فرا روی کادر بهداشت و درمان و خانواده‌های آسیب‌پذیر مدیریت و برطرف شد.

,

وی خاطرنشان کرد: تلاش خیرین در زمینه تولید و ایجاد اشتغال حرکتی خیرخواهانه است چراکه تلاش‌هایی که برای رونق صنعت انجام می‌شوند ماهیتاً اقداماتی ارزشمند بوده و تولیدکنندگان ایثارگرانه سرمایه خود را در اختیار کشور قرار داده‌اند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه