اخبار داغ

تبدیل رقابت انتخاباتی به رفاقت خدمت‌رسانی

تبدیل رقابت انتخاباتی به رفاقت خدمت‌رسانی
جوان مجرب، بومی و رقیب انتخاباتی به عنوان مسئول دفتر تهران نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید علی حسینی که 4 سال مسئولیت دفتر نظر افضلی نماینده سابق مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد، به عنوان مسئول دفتر حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، در تهران منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، سید علی حسینی که 4 سال مسئولیت دفتر نظر افضلی نماینده سابق مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد، به عنوان مسئول دفتر حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، در تهران منصوب شد.,

سید علی حسینی از جوانان توانمند و بومی و دارای سابقه مدیریت و مشاورت در مجلس شورای اسلامی است که علاوه بر چشیدن طعم محرومیت‌ها و مشکلات خراسان جنوبی، به قوانین داخلی مجلس و نوع پیگیری‌های مرتبط کاملا آشنا بوده و با این تجربه‌ها می‌تواند به پیگیری مشکلات مردم خراسان جنوبی کمک کند.

,

برخی از نمایندگان مردم شهرها و استان‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی از کارمندان مجلس و نیروهای غیربومی برای این کار استفاده کردند اما خسروی ترجیح داد از نیروهای جوان و بومی استان استفاده کند.

,

سید علی حسینی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از رقبای حسین خسروی بود. این انتصاب که به گفته برخی، از رقابت انتخاباتی به رفاقت خدمت‌رسانی تبدیل شده است، می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات مردم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه