اخبار داغ

مدیر گروه جهادی محمد رسول الله (ص):

مجاهدت 40 بانوی بلوچ در راه مقابله با ویروس کرونا/2 کارگاه تولید ماسک در شهرستان دلگان فعالیت می کند

مجاهدت 40 بانوی بلوچ در راه مقابله با ویروس کرونا/2 کارگاه تولید ماسک در شهرستان دلگان فعالیت می کند
سجاد شبانکاره گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، دو کارگاه تولید ماسک در شهرستان دلگان فعالیت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد شبانکاره، مدیر گروه جهادی محمد رسول الله (ص) در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور با همفکری و همکاری بسیجیان شهرستان دلگان درصدد مقابله با این بیماری مرگبار و کشنده بودیم.

مدیر گروه جهادی محمد رسول الله (ص) گفت: با توجه به کمبود و نیاز به ماسک و دستکش در همان ابتدای شیوع کرونا، راه اندازی 2 کارگاه تولید ماسک و دستکش در دستور کار گروه های جهادی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کلاس آموزشی تئوری در خصوص ساخت ماسک و دستکش برای بسیجیان خواهر برگزار شد، تصریح کرد: اولین کارگاه تولید ماسک و دستکش در اواخر اسفند ماه سال گذشته در روستای حسین آباد لدی شهرستان دلگان راه اندازی شد.

شبانکاره عنوان کرد: در ابتدای کار و با توجه به نیاز شدید شهرستان دلگان و حتی برخی از شهرهای جنوب استان به این اقلام، بانوان بسیجی بلوچ با مجاهدتی مثال زدنی روزانه تا ۶۰۰ عدد ماسک و دستکش تولید می کردند.

مدیر گروه جهادی محمد رسول الله (ص) گفت: با توجه به نامگذاری عنوان سال ۹۹ به «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، دومین کارگاه تولید ماسک و دستکش در محله چاه کمال شهر گلمورتی مرکز این شهرستان راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این کارگاه های تولید ماسک و دستکش با نظارت شبکه بهداشت دلگان و همکاری و همفکری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

شبانکاره اضافه کرد: در این کارگاه ها حدود 40 نفر از بانوان شهرستان دلگان که تا پیش از این به سوزن دوزی مشغول بوده اند، فعالیت می کنند تا نیاز این منطقه به ماسک و دستکش برطرف شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این کارگاه های تولید ماسک و دستکش تا زمانی که‌ دارو و واکسن برای ویروس کرونا کشف شود، ادامه خواهد داشت، افزود: البته پس از آن دستگاه های تولید ماسک و دستکش برای آموزش بسیجیان این شهرستان به مرکز آموزش فنی و حرفه ای گروه جهادی محمد رسول الله منتقل خواهد شد.

مدیر گروه جهادی محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای شدید شهرستان دلگان، می‌طلبد که مسئولان شهرستان دلگان نسبت به اختصاص دستگاه کولرهای گازی به این کارگاه های تولید ماسک و دستکش اقدام کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه