اخبار داغ

حمایت قهرمانان از رئیس جدید

صدیقی در ووشو پیشینه موفقی دارد / انتخابات سالمی برگزار شد

صدیقی در ووشو پیشینه موفقی دارد / انتخابات سالمی برگزار شد
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون ووشو گفت: امیدوارم امیر صدیقی در چهار سالی که پیش رو دارد بتواند ادامه‌دهنده راه علی‌نژاد باشد، هر چند که تکرار موفقیت‌های گذشته بسیار سخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مدیر تیم‌های ملی این فدراسیون گفت: امیر صدیقی به واسطه سال‌ها حضور در ووشو مورد حمایت بزرگان این رشته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مجید ملکی عنوان کرد: پس از سیزده سال که علی‌نژاد در فدراسیون ووشو بسیار موفقیت‌ عمل کرد، اکنون صدیقی به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد. امیدوارم او در چهار سالی که در پیش دارد بتواند ادامه‌دهنده راه علی‌نژاد باشد، هر چند که تکرار موفقیت‌های گذشته بسیار سخت است.
,
 
,
وی همچنین افزود: ارزیابی و برداشت من این است که انتخابات خوب و سالمی برگزار شد و ان‌شاءالله نتیجه این انتخابات برای تمام ووشو کاران خوب باشد.
,
 
,
مدیر تیم‌های ملی ووشو در خصوص اینکه بسیاری از قهرمانان و پیشکسوتان تصمیم به حمایت از صدیقی گرفته بودند، گفت: صدیقی در دوازده سال اخیر در سمت‌های مختلف در کنار فدراسیون ووشو بوده و شناختی که خانواده ووشو از او داشتند در انتخابش به عنوان رییس تاثیرگذار بود. حمایت قهرمانان، پیشکسوتان و روسای هیئت‌های استانی بیانگر سابقه خوب رییس جدید فدراسیون ووشو در این رشته است.
,
 
,
انتهای پیام /
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه