اخبار داغ

استاندار لرستان:

رشد اعتبارات عمرانی در لرستان/۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شد

رشد اعتبارات عمرانی در لرستان/۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شد
خادمی با بیان اینکه در حوزه اعتبارات عمرانی و جاری استان نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم گفت: 1000 میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: اجرای چند طرح در شهر چغابل، سپید دشت و اشترینان مصوب شد و تسهیل گری های خوبی در طرح توسعه این شهرها فراهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: هزار میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه‌های استان توزیع شده است که حدود ۶۳۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی استان، نفت، گاز، توازن منطقه ای و ۲۷ صدم ارزش افزوده برای ورزش و جوانان بین شهرستان ها و فصول مختلف دستگاههای اجرایی استان تقسیم شد.

,

استاندار لرستان عنوان کرد: مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جاری از کل اعتبار تخصیص یافته به استان نیز بین دستگاه های اجرایی استان جهت پرداخت حقوق کارکنان توزیع گردید.

,

خادمی با تأکید بر تشکیل شورای برنامه ریزی شهرستان ها گفت: هر چه سریع‌تر موضوع تصویب پروژه ها و مبادله موافقتنامه های آنها در دستور کار قرار گیرد تا مراحل اجرایی پروژه ها آغاز شود.

,

وی با اشاره به اینکه در حوزه اعتبارات عمرانی و جاری استان نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم خاطرنشان کرد: در حوزه جاری علی‌رغم رشد اعتبارات، با توجه به افزایش حقوق کارکنان در اواخر سال قبل، منابع موجود با کمبود مواجه است.

,

استاندار لرستان اظهار داشت: اعتبارات عمرانی تا سال گذشته به صورت نقدی به استان ها تزریق می شد که امسال با توجه به مشکلات در فروش نفت، از طریق اوراق ابلاغ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه