اخبار داغ

ادامه آتش سوزی در ناو «بونهام ریچارد» / مجروح شدن ۲۱ ملوان آمریکایی

ادامه آتش سوزی در ناو «بونهام ریچارد» / مجروح شدن ۲۱ ملوان آمریکایی
مایک رانی سخنگوی ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام، اعلام کرد، ۲۱ نفر بر اثر انفجار و آتش سوزی در یک ناو در پایگاه دریایی سن دیه گو زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مایک رانی سخنگوی ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام، اعلام کرد، ۲۱ نفر بر اثر انفجار و آتش سوزی در یک ناو در پایگاه دریایی سن دیه گو زخمی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در خبر اولیه خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که بر اثر آتش سوزی در ناو «یواس‌اس بونهام ریچارد» حداقل ۱۸ ملوان آمریکایی مجروح شده‌اند.
,
 
,
این گزارش افزود: مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شده و خطر جانی زندگی آنها را تهدید نمی‌کند و فقط یکی از آنها به دلیل استنشاق دود در شرایط کمی دشوارتر به سر می‌برد.
,
 
,
منابع خبری آمریکا شامگاه یکشنبه از آتش سوزی در عرشه یک کشتی جنگی آمریکایی در بندر «سن دیه‌گو» در جنوب غربی ایالات متحده خبر داده بودند.
,
 
,
هنوز علت آتش سوزی نشخص نشده است و تحقیقات در این زمینه همزمان با تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی ادامه دارد.
,
 
,
ناوگان دریایی اقیانوسیه آمریکا که این کشتی جنگی متعلق به آن است در بیانیه‌ای از آتش سوزی در عرشه این کشتی در ساعت ۹ صبح به وقت محلی خبر داده است اما از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرده است.
,
 
,
مایک رانی سخنگوی ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام، اعلام کرد، ۲۱ نفر بر اثر انفجار و آتش سوزی در یک کشتی در پایگاه دریایی سن دیه گو زخمی شدند.
,
 
,
مایک رانی افزود، آتش سوزی مدت کوتاهی پیش از ساعت ۹ صبح به وقت محلی در ناو یو اس اس بونهوم ریچارد USS Bonhomme Richard گزارش شد که حدود ۱۶۰ ملوان و افسر زمان حادثه در کشتی بودند.
,
 
,
سخنگوی ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام در بیانیه کوتاهی بدون ارائه جزئیات بیشتر اعلام کرد ۱۷ ملوان و چهار غیرنظامی که دچار "جراحات غیرکشنده" شده بودند، در بیمارستان بستری شدند.
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه