اخبار داغ

فرماندار لنده خبر داد

وارد شدن خسارت ۱۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های لنده

وارد شدن خسارت ۱۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های لنده
فرماندار شهرستان لنده گفت: در پی ورود توده هوای بارانی 24ساعت گذشته در شهرستان لنده بیش از ده میلیاردتومان خسارت به زیرساخت های این شهرستان وارد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، سید خدادوست موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات پیش آمده و ناشی از ورود توده های بارانی در 24ساعته گذشته گفت: در پی بارندگی های دو روز گذشته خسارات زیادی به بخش های کشاورزی و جاده ای و دامداری و دامپروری های این شهرستان وارد شد که تیم های ارزیابی خسارت در مناطق مختلف اقدام به ارزیابی های لازم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: بارندگی های اخیر خسارات زیادی نیز به زیر ساخت های حوزه راه در راه های روستایی نیز وارد کرد که اداره راهداری نیز در حال بازگشایی برخی جاده های روستایی است.
 

,
,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: در دو روز گذشته در شهرستان لنده در کمتر از یک ساعت ۵۰ میلیمتر بارانگی داشتیم که همین مسئله باعث تشدید خسارات ها شده است.

,

وی ادامه گفت: بیشترین خسارات به شالیزار‌های روستای مال آخوند (آبدره) و دره زنگ وارد شده است که در سایر روستاها نیز چنین خسارت های گزارش شده است.

موسوی تاکیدکرد: باتوجه به ارزیابی های صورت گرفته بیش از ده میلیارد تومان به بخش های مختلف راه، کشاورزی، دامداری و دامپروری ها و باغات خسارت وارد شده است.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه