اخبار داغ

جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون قایقرانی برگزار شد

جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون قایقرانی برگزار شد
جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی با حضور رئیس و اعضا در برج قایقرانی دریاچه آزادی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، در این جلسه هیات رئیسه کلیات آئین نامه دوره‌های کوتاه‌مدت داوری و مربیگری و دستورالعمل اجرایی آن به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه در خصوص برگزاری جلسات غیرحضوری فدراسیون گفت: برنامه ما این است که با توجه به شرایط خاص فعلی و تسهیل برگزاری جلسات و دیدارها با توجه به بعد مسافت و کم کردن هزینه ها، آن‌ها را در سطوح مختلف از جمله جلسه با هیات‌های استانی به صورت آنلاین برگزار کنیم.

,

علیرضا سهرابیان ادامه داد: خوشبختانه برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین این ظرفیت را در فدراسیون قایقرانی ایجاد کرد که بتوانیم رویدادهای مختلف را به صورت مجازی و آنلاین برگزار کنیم.

,

وی در خصوص ارتباط با هیات‌های استانی و اطلاع از برنامه‌های آن‌ها نیز بیان کرد: طرح منطقه‌بندی هیات‌های استانی در دستور کار قرار گرفته و به امید خدا در جلسه بعدی هیات رئیسه به اطلاع اعضا می‌رسد تا با تصویب آن بتوانیم با نظارت بیشتری فعالیت هیات‌ها را رصد و دنبال کنیم و قایقرانی را در سراسر کشور گسترش دهیم.

,

سهرابیان همچنین اظهار کرد: در دوران همه‌گیری کرونا که بسیاری از فعالیت‌ها خصوصا برنامه‌های ورزشی معطل مانده بود، سعی کردیم بی‌کار نباشیم و فعالیت‌های عمرانی گوناگونی را از قبلی تعمیر و تجهیز پیست‌های قایقرانی، زیباسازی محوطه دریاچه آزادی، یادبود شهدا و درگذشتگان قایقرانی و ساخت خوابگاه را در دستور کار قرار دهیم اما شاید مهمترین اقدامی که در این مدت انجام شد، برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین بود.

,

وی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی گفت: کار کار بزرگی بود و کارگروهی با همکاری مجموعه فدراسیون تشکیل شد و بچه‌های ما نشان دادند که توان برگزاری رویدادهای بزرگ را دارند. برگزاری این کلاس‌ها تحسین مسئولین فدراسیون‌های جهانی و آسیایی را در پی داشت و به امید خدا قصد داریم کار را در این زمینه با برگزاری دوره‌های بین‌المللی دنبال کنیم.

,

سهرابیان با تقدیر از حضور اعضای هیات رئیسه بیان کرد: امیدوار هستیم با کمک همه عزیزان کارهایی که برنامه‌ریزی می‌شود را به بهترین نحو پیش ببریم و سعی کنیم آن‌چه از دستمان برمی‌آید در مدت حضور در فدراسیون با همیاری هم انجام دهیم.

,

دبیرکل فدراسیون قایقرانی نیز در جلسه هیات رئیسه گفت: امیدوار هستیم فواصل جلسات هیات رئیسه را کاهش دهیم و جلسات با دستورجلسه کوتاه‌تر و کیفیت بهتر برگزار شود تا بتوانیم از نظرات و ایده‌های همه اعضا استفاده کنیم.

,

رضا صابونچی در خصوص تدوین آئین‌نامه‌ها اظهار کرد: خوشبختانه آئین‌نامه‌های مربیگری و داوری با استفاده از نظر متخصصین تدوین شد و به اطلاع اعضا رسیده و با تصویب آن و ابلاغ به هیات‌ها، به صورت نظامندتر در بحث آموزش حرکت خواهیم کرد و معتقدم اگر در بخش آموزش موفق عمل کنیم در نهایت موفقیت‌های بزرگتری نیز کسب خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به دستورالعمل تأسیس باشگاه‌ قایقرانی نیز بیان کرد: برای تسهیل در فعالیت باشگاه‌ها، دستورالعمل تأسیس باشگاه قایقرانی تکمیل و آماده شد و چندین نوبت به کمیسیون ماده پنج ارسال شد و اکنون منتظر تصویب آن هستیم و با تصویب و ابلاغ آن اتفاق مهمی در راستای توسعه قایقرانی خواهد افتاد.

,

در ادامه جلسه نظرات اعضای هیات رئیسه و حاضرین در جلسه استماع شد.

,

در این جلسه هیات رئیسه علیرضا سهرابیان رئیس، علی قلم‌سیاه، خسرو ابراهیمی و غلامرضا امینی اعضای هیات رئیسه، کتایون اشرف نائب رئیس، رضا صابونچی دبیرکل، ایرج اقلیمی کارشناس خبره، محمدتقی محمدیان سرپرست خزانه داری و علی رحمانیون بازرس فدراسیون حضور داشتند.

,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه