اخبار داغ

نقاش کهگیلویه و بویراحمدی در گفتگو با صبح زاگرس:

اجاره بهای مسکن در تهران و کهگیلویه و بویراحمد نباید مثل هم باشد

اجاره بهای مسکن در تهران و کهگیلویه و بویراحمد نباید مثل هم باشد
مسلم جهانبخش با بیان این که نباید اجاره خانه در شهرهای بزرگ مثل تهران و این استان یکی باشد اظهار کرد: میزان افزایش قیمت در استان غیر طبیعی اما قابل کنترل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم جهانبخش نقاش کهگیلویه و بویراحمدی در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، در خصوص افزایش نرخ اجاره بها ی مسکن در استان گفت: من مدیریت اقتصاد خوانده ام و این افزایش قیمت طبیعی است اما این میزان در استان غیر طبیعی و قابل کنترل است چیزی نیست که کنترل نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی گفت: کمی دقت کنیم می بینیم افرادی که تا سال گذشته در طبقات دوم و سوم منزل بودند به دلیل شرایط اقتصادی و افزایش اجاره بها به زیرزمین ها و انبارها رفته اند، مردم نمی توانند با این شرایط خانه ای اجاره کنند.

,

جهانبخش افزود: نباید اجاره خانه در شهرهای بزرگ مثل تهران و این استان یکی باشد، باید قیمت ها پایین تر باشد اما می بینیم که اینگونه نیست و با همان شیب پیش می رود و متاسفانه هیچ نظارتی وجود ندارد و هرکس می گوید خانه خودم است دلم می خواهد این اندازه کرایه دهم.

,

این هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی ادامه داد: اگر مسئولان می خواهند برای مردم کاری انجام دهند تا دیر نشده است، دست بجنبانند ، مردم در این شرایط تلف می شوند انسان می خواهد زندگی کند، مگر یک انسان چقدر کشش دارد و می تواند استرس را تحمل کند، مغز و اعصاب انسان نمی تواند این همه فشار را تحمل کند، حداقل مسئولان مسکن را کنترل کنند که با این شیب افزایش، پیش نرود، مسئولان علمی تر کار کنند که این روند افزایش به این گونه پیش نرود.

,

وی عنوان کرد: صاحب خانه ها هم حق دارند افزایش قیمت داشته باشند اما این افزایش در حدی نباشد که از توان مردم خارج باشد، انتظار می رود اجاره بها کمتر از شرایط کنونی باشد،  مشکلات اقتصادی مردم را در نظر بگیرند،  صاحب خانه ها ملایم تر با مردم برخورد کنند و  زندگی مردم را سخت تر نکنند،اگر هوای هم نوع خودشان را داشته باشند، خداوند صد برابر به آن ها می بخشد خودمان هوای خودمان را داشته باشیم تا شرایط از این بدتر نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه