اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرماد:

اجرای کار فرهنگی با توجه به ظرفیت های هر منطقه متفاوت است/ رسانه ها بیش از هر زمان دیگری باید به جامعه امید دهند

اجرای کار فرهنگی با توجه به ظرفیت های هر منطقه متفاوت است/ رسانه ها بیش از هر زمان دیگری باید به جامعه امید دهند
حسین معروفی گفت: در کار فرهنگی یک نسخه برای تمام استان نمی توان پیچید چرا که اجرای کار فرهنگی با توجه به ظرفیت های هر منطقه متفاوت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان ظهر امروز در دیدار با محمدرضا علیزاده ،مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان با تبریک فرا رسیدن عیدغدیرخم گفت: غدیر  مرکز ثقل وحدت مسلمین و امیدواریم که همه از این سرچشمه بهره بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان این که فرهنگ موضوعی سیاسی نیست بلکه همچون اکسیژن در جامعه است، ادامه داد: باید مراقبت کرد بواسطه مشکلات جدی معیشتی و اقتصادی از فرهنگ غافل نشویم.

,

فرمانده سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد: در مسائل فرهنگی از جمله در بحث سبک زندگی، مسائل تربیتی و نظام اجتماعی غافل نشویم و باید مراقب باشیم تا کار خود جوش فرهنگی دقیق و تمیز انجام شود.

,

معروفی توجه به قرآن در نظام تربیتی را مهم خواند و با بیان اینکه سبک زندگی در حاشیه نشینی فرهنگ ما را تغییر می دهد، تاکید کرد: برای انجام کار فرهنگی و در صحنه قرار گرفتن جوانان انقلابی باید مراقبت کنیم که رهبری فرمودند کار فرهنگی نمیز و دقیق و هدفمند است.

,

وی تشریح کرد: در کار فرهنگی اولین اولویت نیاز سنجی، جامعه شناسی و مخاطب شناسی است و دومین نکته عالمانه کار کردن است و باید دانست برای کار فرهنگی در هر مکانی به لحاظ اقلیم و فرهنگ متفاوت است.

,

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: در کار فرهنگی یک نسخه برای تمام استان نمی توان پیچید و روش ها متناسب با  ظرفیت های هر منطقه  متفاوت است.

,

معروفی اخلاص را برای موفق بودن مهم خواند و اظهار کرد: اگر معامله ما با خدا نباشد جاوید نیستیم؛ اخلاص فوق العاده حاج قاسم باعث ماندگاری او شد.

,

وی هدفدار بودن در انجام کارهای فرهنگی و استمرار در انجام کارهای فرهنگی را از نکات مهم دیگری دانست که باید در انجام کارهای فرهنگی باید به آن توجه کرد و ادامه داد: خروجی در کار فرهنگی مهم است از این رو بعد از انجام هر کار فرهنگی باید به آن توجه کرد.

,

معروفی وحود مساجد برای تقویت انقلاب بسیار موثر دانست و عنوان کرد: امام جماعت، پایگاه بسبج، کانون فرهنگی و هیئت امنا ۴ اصل مهم مسجد هستند.

,

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در ادامه به ۷ برنامه ای اشاره کرد که قرار است توسط سپاه ثارالله اجرا شود و نیاز به همکاری همه دستگاهها و ادارات از جمله اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دانست و توضیح داد: پویش کمک مومنانه اولین برنامه اجرایی است که خوشبختانه در روز قربان اولین گام آن توسط مردم قدرشناس کرمانی با هزار و ۹۶۰ قربانی انجام شد.

,

وی اظهار کرد: دومین برنامه در هفته دفاع مقدس که برابر با چهل سالگی انقلاب است گرامیداشت این هفته با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی است.

,

معروفی بسیج را فکر، آرمان، اندیشه دانست و توضیح داد: سومین برنامه در هفته بسیج با هدف استفاده از این ظرفیت والا است و  چهارمین برنامه در هفته فرهنگ دفاع مقدس در ۸ تا ۱۴ آذر ماه با هدف نمایش فرهنگ اصیل کرمانی اجرا می شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: پنجمین برنامه هماهنگی و جهت دهی رسانه ها برای امید دهی به جامعه است چرا که امروز بیشترین زمانی است که باید به جامعه امید دهیم.

,

وی ادامه داد: ششمین برنامه برگزاری سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و از آنجا که نگاه جهان اسلام و کشور به کرمان است در تلاشیم برای ترویج مکتب حاج قاسم یک ساختار ایجاد کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه