اخبار داغ

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد:

اجرای 30 برنامه فرهنگی در اعیاد قربان، غدیر و مباهله در یزد

اجرای 30 برنامه فرهنگی در اعیاد قربان، غدیر و مباهله در یزد
عباس ملازینلی گفت:30 برنامه متنوع در ایام عید سعیدقربان تا عید مباهله در یزد اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اجرای 30 برنامه متنوع برای ایام عید سعیدقربان تا عید مباهله در یزد اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا بیشتر برنامه های اعیاد قربان و غدیر با رویکرد حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی طرح ریزی شد که می توان به مسابقات علاوه تر، کدمبه و سرپا در فضای مجازی اشاره کرد که این مسابقات تا 24 مرداد ماه و عید مباهله ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

ملازینلی نورافشانی در ده ها نقطه از یزد را از دیگر برنامه های این سازمان عنوان کرد و افزود: نورپردازی مجموعه امیرچخماق از دیگر برنامه ها بود که با مستند سازی این اقدام هم در فضای مجازی اطلاع رسانی شد.

,

وی ادامه داد: برپایی 50 ایستگاه مسابقه در محلات، اجرای 5 کاروان شادی در سطح شهر و اجرای سرودهای شاد مذهبی از برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی در این اعیاد سعید بود.

,

ملازینلی «خانواده غدیری» را از مهم ترین برنامه های این سازمان دانست و گفت: با توجه به اینکه از برپایی جشن های خیابانی معذور بودیم با اجرای جشن «خانواده غدیری» به خانواده های یزدی فراخوان داده شد تا از جشن های خانگی خودشان عکس بگیرند و با ارسال به سازمان، برنده جوایز میلیونی این طرح شوند که این برنامه هم تا عید مباهله ادامه خواهد داشت.

,

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد تصریح کرد: برای شناساندن هر چه بیشتر احاد جامعه با فرهنگ های فاخر شیعه، مباردت به توزیع بسته های فرهنگی شامل، کتاب، لوازم التحریر و بروشور با همکاری نهادهای مردمی گردید.

,

وی درخصوص اطعام روز غدیر نیز گفت: با معرفی محلاتی که هر ساله نسبت به طبخ و توزیع اطعام فعالیت دارند در فضای مجازی سعی شد با اشاعه ان، این فرهنگ علوی و حسنه ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه