اخبار داغ

وعده یحیی بهاری محقق می‌شود؟!

آقای مدیرعامل! دریاچه ارومیه در انتظار توست …

آقای مدیرعامل! دریاچه ارومیه در انتظار توست …
اکنون که تیم فوتبال نود ارومیه از صعود به لیگ برتر بازماند، باید دید که آیا مدیرعامل این تیم به وعده خود عمل خواهد کرد یا اینکه دچار فراموشی شده و باز هم در این مستطیل سبز باقی خواهد ماند؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، تیم فوتبال نود ارومیه پس از کش و قوس ها و مانورهای تبلیغاتی فراوان از سوی سرمربی و مدیرعاملش، بالاخره از صعود به لیگ برتر بازماند و نشان داد که اعتماد به وعده‌های توخالی و پوچ نمی‌تواند برای آینده این شهر و استان آب و نان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

اما در کنار تمام اتفاقاتی که در طول یک فصل گذشته برای نود رخ داد، به نظر می‌رسد امروز زمان تحقق یکی از وعده‌های مهم مدیرعامل این تیم فرا رسیده که مربوط به همین روزها یعنی پس از عدم صعود به لیگ برتر بود.

,

«یحیی بهاری» بر اساس خبر منتشر شده در سایت معتبر ورزش ۳ و کانال باشگاه فرهنگی، ورزشی نود ارومیه، در تاریخ دوم تیرماه مدعی شده بود که تیم نود ارومیه تنها با حضور وحید بیاتلو در کسوت سرمربی‌گری این تیم قادر به صعود بوده و در صورتی که با بازگشت این سرمربی نتوانند صعود خود را مسجل کنند، خودش را در دریاچه ارومیه غرق خواهد کرد!

,

مدیرعامل تیم نود ارومیه، بر اساس این خبر در مورد صعود قطعی تیم با بازگشت بیاتلو تاکید کرده بود: «اگر بیاتلو برگردد، تیم به لیگ برتر می‌رود. من این را تا حالا جایی نگفته‌ام ولی اگر بیاتلو برگشت و به لیگ برتر نرفتیم خودم را در دریاچه ارومیه غرق می‌کنم. ایشان با نسلی که درست کرده، یک تیم سایه هم برای نود ایجاد کرده؛ دیروز ۶ بازیکن از با سن امید در ترکیب داشتیم که مقابل بازیکنانی مقابل شجاعی بازی کردند. باز هم می‌گویم اگر وحید بیاتلو برگردد، قطعا به لیگ برتر می‌رسیم و اگر نرسیدیم من قول می‌دهم که خودم را در دریاچه ارومیه غرق می‌کنم.»

, اگر بیاتلو برگشت و به لیگ برتر نرفتیم خودم را در دریاچه ارومیه غرق می‌کنم, اگر وحید بیاتلو برگردد، قطعا به لیگ برتر می‌رسیم و اگر نرسیدیم من قول می‌دهم که خودم را در دریاچه ارومیه غرق می‌کنم.,

اکنون و پس از اینکه تیم نود ارومیه از صعود به لیگ برتر بازمانده، زمان تحقق وعده آقای بهاری فرا رسیده و او باید بر اساس قولی که داده، برای غرق کردن خود در دریاچه ارومیه آماده شود.

,

حداقل کاری که یحیی بهاری می‌تواند برای آرامش وجدان خود و نشان دادن راستی وعده‌اش انجام دهد، بوسیدن ۴ گوشه مستطیل سبز و دوری از تیمی است که با ناکامی خود موجب تلخ شدن کام ورزش‌دوستان این شهر شد.

,

اینکه هر فردی در هر جایگاهی خواه مدیرعامل باشد یا سرمربی یا بازیکن، بخواهد برای رسیدن به مقاصد خود به وعده‌های دروغین و دهن پُر کن متوسل شود و مسئولان استانی و شهرستانی را نسبت به آینده خوش‌بین کند، به معنای بازی او با آینده ورزش قهرمانی است و باید روزی در برابر آن‌ها ایستاد.

,

شاید امروز بهترین زمان برای تسویه حساب عرصه ورزش با سیاستمداران و سیاست‌بازانی باشد که دوست دارند عرصه ورزش را به جولانگاهی برای معروفیت برخی افراد تبدیل کنند تا در آینده از آب گِل‌آلود ماهی بگیرند.

,

آقای مدیرعامل! اکنون دریاچه ارومیه چشم به راه حضور شماست …

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه