اخبار داغ

مدیر مخابرات نیشابور خبر داد؛

اعتصاب نیرو‌های پیمانی مخابرات در اعترض به حقوق معوقه

اعتصاب نیرو‌های پیمانی مخابرات در اعترض به حقوق معوقه
شهرآبادی گفت: امروز نیروهای پیمانکار مخابرات در نیشابور که به‌صورت کشوری مدیریت می‌شوند به دلیل مشکلات قرارداد و عدم دریافت حقوق مردادماه در محل کار حاضر نشدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود شهرآبادی، مدیر مخابرات نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به اعتصاب کارگران پیمانکار این اداره در نیشابور و اختلال در شبکه خدمت‌رسانی به مردم گفت: امروز نیروهای پیمانکار مخابرات که به‌صورت کشوری مشغول به فعالیت هستند در نیشابور به دلیل مشکلات قراردادی امسال و عدم دریافت حقوق مردادماه در محل کار حاضر نشده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: یک پیمانکار به صورت کشوری متولی نیرو‌های مخابرات است و فقط نیروهای نیشابوری به قرارداد شان اعتراض کرده‌اند که با مراجعه به اداره کار، مشکلات قرارداد را مشخص و رسما به آن اعتراض کرده‌اند که تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند.

,

مدیر مخابرات نیشابور تصریح کرد: این اعتراضات از هفته پیش آغاز شده بود که به مسئولین استانی و شهرستانی اطلاع دادیم و متأسفانه امروز این کارگرها دست از کار کشیدند.

,

شهرآبادی اظهار داشت: امروز متأسفانه هیچ خدمتی شامل تعمیرات، نصب تلفن جدید و ... در نیشابور اتفاق نیفتاد که باعث بروز نارضایتی بین مردم شده است و لذا ما پیمانکار را جریمه خواهیم کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: قرارداد ما با پیمانکار حجمی بوده و موظف به انجام کارهای ما است، البته به دلیل سرقت مکرر کابل‌های مخابراتی پیمانکار در تأمین مصالح مشکل دارد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه