اخبار داغ

قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از هیئت‌های عزاداری؛

هیئت‌های مذهبی بیش از حد تصور و بسیار زیبا درخشیدند

هیئت‌های مذهبی بیش از حد تصور و بسیار زیبا درخشیدند
آیت‌الله عبادی گفت: بیش از همه قشرها، افرادی که دیانت و ایمان پررنگ‌تری داشتند و افرادی که مجری برنامه‌های عزاداری بودند، مقیدتر بودند که مسائل بهداشتی را رعایت کنند و هیئت‌های معظم و عزادارن، بیش از حد تصور و بسیار زیبا درخشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست صبح امروز با مدیرکل، معاونان و جمعی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: از مردم کشور و استان خراسان جنوبی به دلیل این‌که با یک اشاره‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که باید هم شیوه‌های ستاد کرونا قیاس شود و هم عزاداری باشکوه در کشور انجام شود، تشکر می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, ،,

وی با بیان این‌که مسافرت‌های غیرضروری، هنجارشکنی است تصریح کرد: ضمان اجرای مسائل ایمانی، این‌جا خودش را نشان می‌دهد.

,

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: بیش از همه قشرها، افرادی که دیانت و ایمان پررنگ‌تری داشتند و افرادی که مجری برنامه‌های عزاداری بودند، مقیدتر بودند که مسائل بهداشتی را رعایت کنند و هیئت‌های معظم و عزادارن، بیش از حد تصور و بسیار زیبا درخشیدند.

,

آیت‌الله عبادی افزود: این ظاهر قضیه است و باطنش نیز اینگونه است یعنی با همه شعارها و حرف‌هایی که برخی افراد می‌زنند اما آن‌هایی که پایبند به قانون، حلال و حرام و مسئولیت هستند، انسان‌های باایمان هستند که غالبا حق اجتماعی آن‌ها ضایع می‌شود و آن‌ها را به گونه‌های مختلف به حاشیه می‌زنند.

,

وی اظهار کرد: بسیار جای تشکر و دعا دارد و آن‌چه که مربوط به رسانه ملی و خبرنگاران است، زیبا عمل کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه