اخبار داغ

تذکر نماینده مردم تبریز به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛

موانع انتقال ماشین‌سازی به ایدرو برطرف شود

موانع انتقال ماشین‌سازی به ایدرو برطرف شود
بیگی گفت: ممانعت سازمان تامین اجتماعی از انتقال ماشین‌سازی به ایدرو سبب عدم تمدید کارت بازرگانی این کارخانه و اخلال در روند تولید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، احمدعلیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در نطق میان دستور با بیان اینکه طراح سناریوهای ناصواب واگذاری‌ها که مسبب اصلی آشفتگی امروز کشت‌وصنعت مغان، هفت‌تپه، ماشین‌سازی، هپکو بوده به زندان افکنده شده است، اظهار داشت: رئیس محترم قوه قضائیه اخیرا دستور رسیدگی به پرونده وی را صادر کرده که تسریع در این موضوع مورد درخواست است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: بیش از هشت ماه است که سازمان خصوصی سازی اعاده ماشین سازی به ایدرو را ابلاغ کرده و سرانجام ماه گذشته هیات عامل ایدرو در کارخانه ماشین سازی حاضر شد و اعمال مالکیت خود را کلید زده است.

,

این نماینده مجلس ادامه داد: با این وجود همچنان مدیران صندوق بازنشستگی فولاد به عنوان کاتالیزور و معلل واگذاری ظالمانه‌ی این شرکت معظم به مش قربانعلی به مدیریت غاصبانه خود ادامه میدهند و سازمان تامین اجتماعی به بهانه بدهی 30میلیارد تومانی شرکت ماشین‌سازی مانع از انتقال سهام این شرکت به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شده است.

,

بیگی با بیان اینکه هم‌اکنون آقای قره‌سید معاون محترم امور مجلس وزارت کار اعلام می‌کند که دولت در خصوص تعلیق بدهی‌های ماشین‌سازی اخیرا مصوبهای داشته است، گفت: ما از این مصوبه خبری نداریم و انتقال سهام این شرکت به این بهانه متوقف شده است. این امر سبب عدم تمدید کارت بازرگانی شرکت ماشین سازی و اخلال در روند تولید این شرکت شده است.

,

احمدعلیرضا بیگی در خاتمه متذکر شد: به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر می‌دهم هرچه سریع‌تر موانع موجود بر سر راه انتقال مالکیت را مرتفع کند و امکان فراهم کند تا این شرکت معظم بتواند به فعالیت خود در سال جهش تولید ادامه دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه