اخبار داغ

رئیس اتحادیه املاک کرج:

بنگاه های املاک کرج تعهدی در برابر توافقات موجر و مستاجر ندارند

بنگاه های املاک کرج تعهدی در برابر توافقات موجر و مستاجر ندارند
محمد قمی گفت: با توجه به اینکه قرارداد یک ملک توافقی بین مالک و مستاجر است نمی توان در صورت وجود مشکل آن را از املاک پیگیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس اتحادیه املاک کرج ظهر امروز سه شنبه نسبت به افزایش ناگهانی تعداد مشاورین املاک در کرج انتقاد کرد و در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه پس از شیوع کرونا شاهدیم واحدهای صنفی به واسطه نداشتن بازار مناسب، اقدام به راه اندازی بنگاه معاملات ملکی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمد قمی با اشاره به اینکه حق کمیسیون مشاورین املاک تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نیم درصد است، افزود: در صورت بالا بودن مبلغ یعنی بیشتر از یک میلیون تومان،  2500 تومان به حق کمیسیون اضافه خواهد شد، البته مشاورین املاک مسئولیتی در مقابل رابطه مالک و مستاجر ندارند.
,
 
,
وی اخذ شیرینی بدون رضایت طرفین درباره قراردادهای املاک را تخلف دانست و اظهار داشت: مشاوران املاک نمی توانند مبلغی بیش از آنچه مصوب شده دریافت کنند، همچنین با توجه به اینکه قرارداد یک ملک توافقی است نمی توان در صورت وجود مشکل آن را از املاک پیگیری کرد.
,
 
,
قمی با اشاره به اینکه برای افرادی که غالب افراد پس از کرونا به بنگاه املاک روی آورده اند، تصریح کرد: برای جلوگیری از ورود همه به این صنف از صدور کد رهگیری خودداری کرده ایم، همچنین با توجه به اینکه حداقل مدرک برای صاحبان املاک سیکل است در صورتی که فردی بی سواد باشد باید مدیری باسواد انتخاب کند.
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه