اخبار داغ

مدارس؛ پائیز و آنفولانزا، سه ضلع مثلث شیوع کرونا در البرز

مدارس؛ پائیز و آنفولانزا، سه ضلع مثلث شیوع کرونا در البرز
تردد دانش آموزان و خانواده های البرزی در روزهای اخیر آمار افراد بستری شده در بیمارستان های البرز را با روندی رو به رشد مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها بازگشایی مدارس البرز، پائیز و افزایش شیوع آنفلوآنزا، سه ضلع مثلثی است که استان را  با نگرانی هایی همراه کرده است و مقابله هر چه بیشتر با کرونا را در استانی که محور مواصلاتی 14کلانشهر است، بیشتر از پیش می طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ت, ت, یتریک, یتریک,
تردد دانش آموزان و خانواده ها در روزهای اخیر آمار افراد بستری شده در بیمارستان های البرز را با روندی رو به رشد مواجه کرده است به گونه ای که بر اساس اعلام محمد فتحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز طی 24 ساعت گذشته، 104 نفر بستری شده اند، در حالی که این آمار طی هفته های گذشته 70 نفر بود.
,
 
,
البته تلاش کادر درمان تا جایی موثر بوده است که از ابتدای شیوع کرونا تا امروز 26 شهریور، ۱۵ هزار و ۱۳۳ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند اما متاسفانه با فوت 6 بیمار شاهد قربانی شدن یک هزار و 40 بیمار کرونایی در البرز بوده ایم، البته همچنان 476 نفر قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند.
,
 
,
با توجه به اینکه کرونای 476 نفر از افراد مذکور قطعی شده است، توجه مردم به پروتکل های بهداشتی دقت نظر زیادی را می طلبد، البته دستورالعمل های لازم به 2 هزار و 500 مدرسه ابلاغ و برنامه‌های متعددی توسط اساتید و مسئولین دانشگاه در رادیو و تلوزیون استان البرز جهت آموزش به دانش آموزان و والدین آنان تهیه شده است.
,
 
,
به نظر می رسد تا زمان ساخت واکسن کرونا تنها راهی که می تواند مردم را از کووید 19 برهاند و سلامتی انها را به دنبال داشته باشد رعایت نکات بهداشتی و پروتکل هایی است که ستاد ملی کرونا آنها را ابلاغ می کند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه