اخبار داغ

النصر عربستان 2 - سپاهان صفر؛

لیگ قهرمانان آسیا| تاقِ اصفهان لرزید/ عرب‌ها کار سپاهان را در نیمه اول تمام کردند!

لیگ قهرمانان آسیا| تاقِ اصفهان لرزید/ عرب‌ها کار سپاهان را در نیمه اول تمام کردند!
شاگردان محرم نویدکیا در دومین مسابقه آسیایی خود از پس تیم عربستانی بر نیامدند تا کار صعود سپاهان به اما و اگر کشیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سپاهان پس از آنکه لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی مقابل العین امارات آغاز کرد، در دو دیدار گذشته‌اش نتیجه را به السد قطر و النصر واگذار کرد. نماینده اصفهانی فوتبال ایران با پیروزی در دیدار تکراری مقابل عرب‌ها می‌توانست تا حدودی امید صعود را زنده کرده و حتی به صدرنشینی هم فکر کند، اما شکست مجدد برابر النصر عربستان رویای حضور در مرحله حذفی رقابت‌های ACL 2020 را برای نویدکیا به سرابی دور از دسترس تبدیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سپاهانی‌ها به مانند دیدار رفت مقابل همین تیم عربستانی از تاکتیک خاصی برای اداره بازی و راه یافتن به دروازه تیم النصر برخوردار نبودند و این مهاجمان تیزهوش عرب بودند که با سوءاستفاده از غفلت دفاع نماینده ایران، یک بار با ضربه‌ای زیبا به زیر تاق دروازه سپاهان و یک بار هم با عبور توپ از میان پاهای پیام نیازمند تیم ایرانی را راهی رتبه سوم کنند.

,

چهره مغموم نویدکیا در اکثر دقایق بازی سوژه عکاسان این مسابقه بود. کار شاگردان محرم با این شکست برای صعود به دور حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شد و طلایی‌ها فقط باید چشم‌ انتظار یک معجزه باشند.

,

 

,

گروه D لیگ قهرمانان آسیا- فصل 2020 / هفته چهارم
جمعه: 99/06/28 ؛ ساعت 22:30
استادیوم: جاسم بن حمد دوحه/ بدون تماشاگر
داور: تانتاشف ایلگیز(ازبکستان)/ کمک‌ها: آندری تی‌ساپنکوف(ازبکستان) و رونی کو مین کیات(سنگاپور)/ داور چهارم: سیواکورن پو اُدوم(تایلند)

,
,
,
,

 

,

النصر عربستان 2
گل: عبداله مادو (32) - عبدالرزاق حمداله (42)

, النصر عربستان 2,
,

 

,

سپاهان صفر
گل: -

, سپاهان صفر,
,

 

,

ترکیب سپاهان : پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی کیانی، رسول نویدکیا، سروش رفیعی، محمد محبی، محسن الغسانی و سجاد شهباززاده

,

سرمربی: مجتبی توتونی
 

,
,

ترکیب النصر عربستان: برد جونز، احمد العبید، محمد مادو، عبدالمجید الصلیهیم، سلطان عبدالله الغنام، حمدالله عبدالرزاق، گونزالو مارتینز، عبدالفتاح عسیری، عبدالله الخبیری، مایکون پریرا و خالد عیسی

,

سرمربی: کارلوس ویتوریا

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه