اخبار داغ

بی خانمانی در کمین هزاران مستأجر انگلیسی

بی خانمانی در کمین هزاران مستأجر انگلیسی
ممکن است با خاتمه قانون منع تخلیه منازل، هزاران مستأجر انگلیسی خانه های خود را از دست بدهند. دولت باید برای حمایت از مستأجران، یک بسته مالی قدرتمند در زمان قرنطینه ارائه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ این روزها ممکن است با خاتمه قانون منع تخلیه منازل، هزاران مستأجر انگلیسی خانه های خود را از دست بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

مالکان در صورت عدم وجود این قانون می توانند مستأجران را در صورت عدم پرداخت اجاره خانه به دادگاه بکشانند و نهایتا آنها را بی خانمان کنند.

,

کمپین "نسل اجاره" (Generation Rent) گفت که حدود 55000 خانوار در انگلیس که بین ماه های مارس و آگوست به آنها تذکر داده شده بود تحت این ممنوعیت محافظت نشده و نیاز به کمک بیشتر دارند.

,

حزب کارگر این کشور خواستار تمدید اقدامات محافظتی شده و نسبت به بحران بی خانمانی در فصل زمستان هشدار داده اند.

,

"پُلی نیته" مسئول پناهگاه بی خانمان های انگلستان گفته مستأجرانی که پیش از ماه آگوست به آنها اخطار داده شده از روز دوشنبه با تخلیه خودکار مواجه می شوند. تهدید بی خانمانی برای کسانی که پس از این ماه (آگوست) اخطار را دریافت کرده اند به تأخیر می افتد.

,

یک مستأجر 26 ساله از وارویک‌شایر که خواست ناشناس بماند گفت که وی در 2 آوریل از سوی صاحبخانه خود برای 30 سپتامبر اخطار دریافت کرده است.

,

اما او با اینکه از مزایای دولتی برخوردار است، یافتن خانه جدید را دشوار دانست. صاحبخانه وی می تواند حکم دادگاه گرفته و او را از خانه بیرون بیاندازد.

,

انجمن دولت محلی (LGA) گفته که شوراها نگران پایان این ممنوعیت و افزایش بی خانمانی در انگلیس هستند.

,

"بِن بیدِل" مدیر اجرایی انجمن ملی مالکان خانه های مسکونی گفت: "ما با استفاده از راهنمایی هایی که تهیه کرده ایم به تشویق مالکان در کنار آمدن با مستأجران خود ادامه می دهیم."

,

وی افزود: "دولت باید برای حمایت از این امر، اسکاتلند و ولز را الگوی خود قرار داده و یک بسته مالی قدرتمند به منظور کمک به مستأجران و پرداخت اجاره های معوقه آنها در زمان قرنطینه ارائه دهد."

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه