اخبار داغ

معاون سیاسی سازمان بسیج در بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج:

مهم‌ترین ابزار مقابله با دشمن حضور موثر در فضای مجازی است/ لزوم توجه بیشتر به هم‌افزایی نیروهای بسیج در فضای مجازی

مهم‌ترین ابزار مقابله با دشمن حضور موثر در فضای مجازی است/ لزوم توجه بیشتر به هم‌افزایی نیروهای بسیج در فضای مجازی
سردار قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: با توجه به عملیات های دشمن در فضای مجازی و جریان تحریفی که به راه انداخته است و گستره و عمق این دشمنی‌ها، مهم‌ترین ابزار مقابله با این شرایط هم حضور موثر در این فضاست.
[

معاون سیاسی سازمان بسیج در حاشیه بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفت‌و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص ضرورت پرداختن به فعالیت‌های بسیج در شرایط فعلی اظهار داشت: با توجه به عملیات های دشمن در فضای مجازی و جریان تحریفی که به راه انداخته است و گستره و عمق این دشمنی‌ها، مهم‌ترین ابزار مقابله با این شرایط هم حضور موثر در این فضاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: طبیعی است که با توجه به فعالیت های دشمن در این عرصه، بسیج هم در این حوزه برای صیانت از هویت، منافع ملی و امنیت کشور وارد عمل شود و به فعالیت بپردازد.

,
معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: در این مکان گزیده ای از توانمندان در عرصه جنگ نوین جمع شده‌اند تا تولیدات خود را عرضه کنند که این یک پیام روشن برای نظام سلطه است که ما هیچ عرصه ای را برای دشمن خالی نمی‌کنیم.
,
 
,
حبیب زاده با بیان اینکه این جمع،  رزمندگان جنگ نوین هستند همچنین گفت: دشمن از هر عرصه ای که بخواهد به ما ضربه بزند، انقلاب اسلامی این ظرفیت را داشته است که در آن عرصه افسرانی را تربیت کند. 
,
 
,
وی به قابلیت‌های بسیج در عرصه تولید محتوا هم اشاره کرده و نوشت: عرصه تولید محتوا در بسیج بسیار وسیع بوده و محدود به تولید محتوای دیجیتال نیست و این تنها گوشه ای از فعالیت‌های بسیج است در حال حاضر اقشار زیادی از بسیج در کشور مشغول به فعالیت در فضای مجازی هستند که عرصه را به دشمن تنگ کرده‌اند.
,
 
,
معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بسیج شامل متخصصان و افراد کارآمد است عنوان کرد: این رویداد تا الان نشان داده است که کیفیت خوبی داشته و البته باید روی نکته هم افزایی دقت و توجه زیادی شود.
,
 
,
وی در ادامه افزود: پایه بسیاری از این محتواهای تولید شده در این رویدات تولیدات و محتواهای نوشتاری است که پیش از این توسط فعالان دیگری از بسیج در فضای مجازی منتشر شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه