اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

۷۰ درصد گاز مایع استان توسط خودروها استفاده می‌شود

۷۰ درصد گاز مایع استان توسط خودروها استفاده می‌شود
برادران گفت: ۷۰ درصد گاز مایع استان توسط خودروها استفاده می شود درحالی که باید به مصرف گاز خانگی برسد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، احمد برادران ظهر امروز در سومین کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد:  نباید گاز، خارج از شبکه عرضه توزیع شود و این روش توزیع تخلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,
برادران نظارت در این جلسه بر چگونگی توزیع گاز مایع، جمع آوری مرحله به مرحله لوازم خانگی فاقد کد شناسه تا ۱۸ ماهه آینده و دریافت تسهیلات به روستاییان در جهت استحکام بناها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید اقدامات لازم جهت عدم افزایش مراکز سوخت گاز مایع (lpg) اناج شود، تصریح کرد: این مراکز مجوز فعالیت ندارند پس باید در یک بازه زمانی اقدامات لازم صورت گیرد.

 وی بیان کرد: صاحبان خودروها بدانند گاز مایع استانداردهای لازم را برای یک خودرو ندارد لذا تسهیلاتی در اختیار این صاحبان خودروها قرار گیرد تا از ظرفیت گاز cnj استفاده کنند.

 برادران با اشاره به گزارش بنیاد مسکن استان مبنی بر اینکه ۴۰ درصد بناهای روستاها از استحکام کافی برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: باید این واحدهای مسکونی که در بافت روستاها هستند با همکاری دهیاری ها و بخشداری ها اقدام به دریافت تسهیلات در جهت مقاوم سازی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تمام لوازم خانگی های فاقد کد شناسه، شامل محل تولید، فرد وارد کننده، شرایط وارد کننده ، میزان مصرف برق از اول آبان ماه به صورت مرحله ای تا هجده ماه آینده جمع آوری می شوند .

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه