اخبار داغ

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه خبر داد؛

توزیع روزانه 10 تن تخم مرغ با قیمت مصوب 14500 در کرمانشاه

توزیع روزانه 10 تن تخم مرغ با قیمت مصوب 14500 در کرمانشاه
ایرج صفایی, مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: روزانه ۱۰ تن تخم‌مرغ با قیمت مصوب 14 هزار و 500 تومان در چند محله شهرستان کرمانشاه و شهرستانهای سرپل ذهاب، روانسر، سنقر و اسلام‌آباد غرب توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: بر اساس تصمیم وزارت جهاد کشاورزی به منظور کاهش قیمت تخم مرغ اتحادیه تعاونیهای مرغداران تخمگذار روزانه ۱۰ تن تخم‌مرغ با قیمت مصوب 14 هزار و 500 تومان در چند محله شهرستان کرمانشاه و شهرستانهای سرپل ذهاب، روانسر، سنقر و اسلام‌آباد غرب توزیع می کند.

وی افزود: این اقدام توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب اثر بسیار خوبی در شکسته شدن قیمت تخم‌مرغ در بازار داشته است.

صفایی تصریح کرد: همچنین بر اساس دستور وزارت جهاد کشاورزی و طرحی که به وسیله رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد ۲۱ هزار هکتار از اراضی سامانه گرمسیری و آبهای مرزی به بهره برداران واگذار می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این طرح در مرحله انعقاد قرارداد آب قرار دارد، عنوان کرد: طرح مذکور به سود کشاورزان خواهد بود زیرا هم سبب افزایش تولید محصولات کشاورزی آنها در سال جهش تولید و هم تحقق اهداف برنامه خواهد شد.

صفایی خاطرنشان کرد: مدیریت آبهای مرزی به تعاونی‌های تولید روستایی واگذار شده است.

وی درباره برنامه های اخیر تعاون روستایی افزود: شهریور ماه ۵۵ هزار تن گوجه فرنگی به صورت حمایتی توسط تعاونی روستایی از کشاورزان خریداری شد.

صفایی از انجام صادرات محصولات کشاورزی اقصی نقاط کشور در مرزهای استان کرمانشاه به بیش از ۲۳ هزار تن خبر داد که از استان کرمانشاه اقلامی نظیر سیب زمینی، پیاز، هندوانه، ماهی و نخود صادر شده است.

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های در دستور کار تعاون روستایی کشت یک هزار هکتارچغندر قند پاییزه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه