اخبار داغ

گزارش؛

گلایه مندی مردم از قطعی اینترنت خطوط تلفن همراه در چاروسا

گلایه مندی مردم از قطعی اینترنت خطوط تلفن همراه در چاروسا
از هفته گذشته اینترنت خطوط تلفن همراه در بخشچاروسا قطع و دسترسی مردم به اینترنت با اختلالاتی همراه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از صبح زاگرس اینترنت در حالی  یکی از نیاز های اساسی مردم در عصر ارتباطات به شمار می رود که این روزها به واسطه پیشرفت روزافزون این حیطه، شاهد انجام اقدامات بانکی، آموزشی، خدماتی، رفاهی و غیره از این طریق هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
با وجود این پیشرفت ها در برخی از نقاط شهری و روستایی بخش چاروسای کهگیلویه  گاهی شاهد مشکل آنتن دهی خطوط تلفن های همراه و عدم دسترسی به اینترنت هستیم که مردم به علت وجود چنین اختلالاتی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.
,
 
,
در همین راستا مردم ساکن در بخشی ازشهر قلعه ریسی  از خدمات دهی نامناسب مخابرات در این منطقه گلایه کرده و خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.
,
 
,
به گفته اهالی مدتی است اختلال در شبکه همراه اول، قطعی اینترنت و عدم پوشش تلفن همراه سبب پایین آمدن کیفیت مکالمات شده به گونه ای که اغلب صدای طرف مقابل به سختی تشخیص داده شود.
,
 
,
یکی از شهروندان بخش چاروسا گفت: این روزها  ضرورت و اهمیت اینترنت جهت انجام بسیاری از امور از جمله تحصیل دانش آموزان بیشتر مورد توجه ما قرار گرفته و از جمله دغدغه های اصلی ما شده است.
,
 
,
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در بخش چاروسا بیش از ۴ هزار دانش آموز وجود دارد و همچنین به دلیل مجازی شدن برخی از مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا, نبود یا ضعف اینترنت موجب اخلال در روند آموزشی دانش آموزان خواهد شد.
,
 
,
علمی خواه یکی دیگر از شهروندان چاروسایی گفت: از هفته گذشته اینترنت خطوط تلفن ایرانسل در این بخش  قطع و دسترسی مردم به اینترنت با اختلالات شدید همراه شد.
,
 
,
وی اضافه کرد: متاسفانه در شهر قلعه ریسی همراه اول خدماتی در زمینه اینترنت به مشترکان ارایه نمیدهد و اینترنت شرکت ایرانسل نیز فعلا قطع شده است.
,
 
,
امیدواریم که مسئولین امر در جهت رفع اختلالات خطوط تلفن همراه در بخش قلعه ریسی یک بار برای همیشه اقدام عاجل و مثمر ثمری انجام دهند. 
,
 
,
 گفتنی است که در بخش چاروسا هر ساله با وجود برخی کمبود ها  در کسب رتبه‌های زیر هزار در کنکور سراسری توسط دانش آموزان مورد توجه همه قرار می گیرد.
,
 
,
بخش چاروسا یکی از بخش‌های شهرستان کهگیلویه است و  شهر قلعه ریسی مرکز بخش چاروسا در ۷۰ کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه