اخبار داغ

تعطیلات آخر هفته و نگرانی از افزایش تصادفات مرگبار؛

ترددهای پایان هفته یزد توجه بیشتری را می طلبد/هفته مرگبار گذشته؛ هشداری برای تعطیلات پیش رو

ترددهای پایان هفته یزد توجه بیشتری را می طلبد/هفته مرگبار گذشته؛ هشداری برای تعطیلات پیش رو
رییس سازمان اورژانس استان یزد گفت:با توجه به تعطیلات پیش رو امکان افزایش سفرهای درون استانی وجود دارد که با توجه به هفته پر تصادف گذشته، نگران‌کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، تعطیلات اخر هفته برای مردم شهرنشینی که یک هفته را دائما در محیط کار سپری می کنند، فرصت مناسبی است که فارغ از دغدغه های روزمره زمانی را برای تفریح و گشت و گذار قرار دهند که خیلی هم دور از انتظار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مردم یزد که همیشه و کار و تلاش و کوشش مشهور هستند همیشه آخر هفته بار سفر به ییلاقات را می بندند وبیشتر راهی مناطق شهرستان های تفت و مهریز می شوند اما این تعطیلات با شیوع ویروس کرونا بیشتر از انکه مسیری برای رفاه و آسایش باشد، زمینه را برای نگرانی ها فراهم کرده است.

,

استان یزد که چندین ماه است همپای سایر استان ها از وضعیت قرمز کرونایی پایین نیامده است این روزها با شروع موج سوم شیوع این مهمان ناخوانده وضعیتی خطرناک تر از هشدار به خود گرفته و شمار مبتلایان هر روز بالا و بالاتر می رود.

,

***نگرانی از تعطیلات آخر هفته و افزایش سفرها

, ***نگرانی از تعطیلات آخر هفته و افزایش سفرها, ***نگرانی از تعطیلات آخر هفته و افزایش سفرها,

با بدتر شدن اوضاع مقرر شد دوباره محدودیت های کرونایی برای یک هفته اعمال شود، مدارس بازنشده دوباره تعطیل شدند و بسیاری از مراکز کادرشان را به دورکاری فرستادند، حتی ساعت کار صنوف مختلف هم کاهش یافته است اما انچه هنوز نگرانی ها را برای تشدید کرونا و البته بالارفتن امار تصادفات جاده ای استان یزد زیاد کرده است تعطیلات اخر این هفته است.

,

, ,

 

,

متاسفانه انچه از محدودیت ها سهمی نمی برد راه ها هستند و بنا به سخت بودن شرایط محدودیت راه ها ان هم برای مناطق ییلاقی، این اتفاق رقم نمی خورد و راه برای هجوم آخر هفته به مناطق ییللاقی باز است به طوری که حتی در اوج کرونا هم دوربین های مسیر تفت تا 80هزار تردد خودرو به سمت مناطق ییلاقی را ثبت کرده اند.

,

هفته گذشته علیرغم اعمال محدودیت تردد برای برخی مناطق میانکوه مهریز، شاهد سفرهای کم سابقه و البته غیرضروری به مناطق ییلاقی بودیم به گونه ای حجم حوادث آخر هفته گذشته خبر از وخیم بودن اوضاع جاده ها می داد.

,

, ,

****ترددهای پایان هفته نیازمند توجه بیشتر دستگاه‌های متولی امر

, ****ترددهای پایان هفته نیازمند توجه بیشتر دستگاه‌های متولی امر, ****ترددهای پایان هفته نیازمند توجه بیشتر دستگاه‌های متولی امر,

احمد دهقان رییس سازمان اورژانس استان یزد  در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به روزهای تعطیل پایان هفته جاری  و نگرانی از افزایش سفرها اظهار کرد: کادر اورژانس نگران هفته پرحادثه روبرو با توجه به تعطیلی مدارس و دورکاری ادارات است.

, یزدرسا,

دهقان با تاکید بر ترددهای آخر هفته نیازمند توجه بیشتر دستگاه های متولی امر است گفت: با توجه به تعطیلات حضوری مدارس و دورکاری ادارات، امکان افزایش سفرهای درون استانی به ییلاقات وجود دارد و این مسئله به خصوص با توجه به هفته پر حادثه و پر تصادف گذشته، نگران‌کننده است.

,

, ,

***تشدید نگرانی از حوادث ترافیک در ایام شهادت امام رضا(ع)

, ***تشدید نگرانی از حوادث ترافیک در ایام شهادت امام رضا(ع), ***تشدید نگرانی از حوادث ترافیک در ایام شهادت امام رضا(ع),

رییس سازمان اورژانس استان با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری شهادت حضرت رضا علیه السلام و موقعیت استان یزد در مسیر به مشهدخاطرنشان کرد: این مسئله نیز عامل تشدید نگرانی اورژانس نسبت به وجود حوادث ترافیکی شده به خصوص مسافرانی که از یزد و از دیگر استان‌ها به مشهد می‌روند.

,

دهقان از مردم خواستار پرهیز حداکثری از سفرهای غیرضروری شد و ابراز کرد: علاوه بر کمک به جلوگیری از شیوع کرونا، شاهد کنترل ترافیک و کاهش حوادث ترافیکی استان نیز خواهیم بود.

,

, ,

***مرگ 12 نفر تنها در 4روز بر اثر حوادث ترافیکی

, ***مرگ 12 نفر تنها در 4روز بر اثر حوادث ترافیکی, ***مرگ 12 نفر تنها در 4روز بر اثر حوادث ترافیکی,

این مسئول با اعلام آمار تصادفات دو روز پایانی هفته، تصریح کرد: پنجشنبه و جمعه گذشته شاهد 93 مورد تصادف در استان بودیم که 68 نفر در این حوادث مصدوم شده و 3 نفر نیز در صحنه حادثه، فوت کردند، البته در روزهای ابتدایی هفته یعنی 19 و 20 مهر ماه هم حوادث جاده ای در استان یزد موجب مرک 9 نفر و مصدومیت 4 نفر شده است.

,

با وجود همه نگرانی ها برای یک آخر هفته پر ترافیک و پرحادثه می طلب دستگاه ها متولی با تدبیر به موقع و نظارت بیشتر بر راه ها زمینه بروز حوادث را کاهش دهند چراکه آنچه امروز توانسته در استان یزد گوی سبقت را حتی از ویروس کرونا در گرفتن جان مردم بگیرد همین حوادث دلخراش و تاسفبار رانندگی در جاده ها است.

, با وجود همه نگرانی ها برای یک آخر هفته پر ترافیک و پرحادثه می طلب دستگاه ها متولی با تدبیر به موقع و نظارت بیشتر بر راه ها زمینه بروز حوادث را کاهش دهند چراکه آنچه امروز توانسته در استان یزد گوی سبقت را حتی از ویروس کرونا در گرفتن جان مردم بگیرد همین حوادث دلخراش و تاسفبار رانندگی در جاده ها است.]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه