اخبار داغ

ادامه تجمع هواداران پرسپولیس از مجلس به باشگاه کشیده شد

شعار هواداران پرسپولیس علیه مدیریت پرسپولیس/ رسول پناه: عمده طلب برانکو را داده ایم، رسیدش هم موجود است!

شعار هواداران پرسپولیس علیه مدیریت پرسپولیس/ رسول پناه: عمده طلب برانکو را داده ایم، رسیدش هم موجود است!
برخی از هواداران پرسپولیس با تجمع مقابل محل باشگاه علیه مدیریت آن شعار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عده ای از هواداران پرسپولیس که امروز مقابل مجلس تجمع کرده بودند، بعد از اینکه ماموران نیروی انتظامی آنها را از مقابل مجلس متفرق کردند، راهی محل باشگاه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این تعداد از هواداران که از عملکرد باشگاه در ماجرهای اخیر این تیم مثل پرداخت پول برانکو، ناراحتی یحیی گل محمدیف جدایی احتمالی برخی از بازیکنان باشگاه را مقصر می دانند، با سر دادن شعارها علیه مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه خواستار استعفای او شدند.

,

همچنین هنگامی که رضا یلوه سرپرست معاون اقتصادی باشگاه قصد ورود به باشگاه را داشت، مورد شعارهای اعتراضی این هواداران قرار گرفت و آنها یلوه را دروغگو خطاب کرده و سپس به شدت به او معترض شدند.

,

سپهر حیدری بازیکن سالهای دور پرسپولیس هم در جمع هواداران قرار گرفت تا آنها را آرام کند. ماموران نیروی انتظامی هم در بین هواداران آمدند تا جو را آرام کنند.

,

مهدی رسول پناه به میان هواداران رفت تا این فضای متشنج مقابل باشگاه را آرام کند. سرپرست پرسپولیس که به شدت از سوی هواداران حاضر مورد هجمه قرار گرفته و شاهد شعارهای تندی علیه خود بود، در نهایت وعده داد که توانسته‌اند بخش عمده مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کنند. در حالیکه هواداران در حال اعتراض و شعار علیه مدیریت باشگاه و تصمیمات وزارت ورزش بودند، رسول پناه گفت: یک میلیون یورو به برانکو تا این لحظه پرداختی داشته‌ایم و تنها یکصدهزار یورو دیگر از مطالبات او باقی مانده است.

هواداران که به حرف سرپرست باشگاه اعتماد نداشتند، به شعار علیه او ادامه دادند که رسول پناه خواهان این شد تا 5 نفر از هواداران با حضور در محل باشگاه، رسیدهای پرداختی را مشاهده کنند. رسول پناه در میان شعار تند هواداران که نسبت به توضیحات او قانع نشده بودند گفت" من همه شما را درک می کنم! " جمله ای که البته نتوانست خشم هواداران را کم کند و آنها بار دیگر شعار علیه سرپرست تیم را ادامه دادند.

 
سرپرست پرسپولیس درباره ماجرای بشار رسن و درخواست این بازیکن عراقی برای جدایی نیز گفت: ما از باشگاه القطر شکایت می کنیم. آنها با توجه به اینکه بشار رسن با ما قرارداد دارد، حق مذاکره با این بازیکن را نداشتند و او نمی تواند برود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه