اخبار داغ

نماینده اصفهان:

نگاه قاطبه مجلس تعامل با مدیران در جهت حق مردم است/ مجلس برادر بزرگ تر دولت است، هم دست می گیرد هم گوش می پیچاند

نگاه قاطبه مجلس تعامل با مدیران در جهت حق مردم است/ مجلس برادر بزرگ تر دولت است، هم دست می گیرد هم گوش می پیچاند
نماینده اصفهان گفت: نگاه قاطبه مجلس تعامل با مدیران در جهت حق مردم است؛ در این تعامل ممکن است با مدیری در جهت حق مردم، برخورد هم شود؛ مجلس باید نقش برادر بزرگ تر را برای دولت بازی کند؛ برادر بزرگ تر دست برادر کوچک تر را می گیرد و در موارد گوش او را را هم می پیچاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین بانکی پور در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از این مجلس انتظار دارند انقلابی بوده و انقلابی عمل کند، اظهار کرد: معنای حقیقی انقلابی بودن هیجان داشتن، کوتاه نیامدن، شجاع بودن، از حق مردم دفاع کردن و در عین حال عقلانی عمل کردن و رعایت همه جوانب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر عرصه به مردم تنگ شده و شرایط کشور خاص است، عنوان کرد: در این شرایط هم می توان صحبت هایی کرد که دل خودمان را خنک کنیم و هیجانی را نشان دهیم و هم می توان بررسی کرد با شرایط و مسئولان موجود چه راهکارهایی را می توانیم پیش ببریم که بتواند مرهمی بر مشکلات مردم باشد.

,

وی ادامه داد: نگاه قاطبه مجلس تعامل با مدیران در جهت حق مردم است؛ در این تعامل ممکن است با مدیری در جهت حق مردم، برخورد هم شود؛ مجلس باید نقش برادر بزرگ تر را برای دولت بازی کند؛ برادر بزرگ تر دست برادر کوچک تر را می گیرد و در مواردی گوش او را را هم می پیچاند.

,

بانکی پور با بیان اینکه در این شرایط مسائل حاشیه ای را مطرح کردن و در کنار بحران های اقتصادی، بحران سیاسی هم ایجاد کردن، مد نظر رهبری و عقلا نیست، گفت: مردم از مشکلات ناراحت هستند، اما اگر از همین مردم بپرسیم که آیا با برخوردهای حذفی و بهم ریختن کل سیستم اداری کشور موافق هستید، آماده این حرکت نیستنند.بحران های اقتصادی و سلامت در حال حاضر در کشور وجود دارد و دیگر تحمل بحران سیاسی را ندارد.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان یانکه ما چک سفید امضا به کسی نداده ایم، خاطرنشان کرد: ما تا پایان مبنا را بر تعامل با مدیران گذاشته ایم اما تا آن جایی که حاضر به حرکت به نفع مردم باشند، و در برابر سخن و راهکارهای منطقی مجلس ما را همراهی کنند.

,

وی با بیان اینکه دولت باید در ریل هایی که مجلس می گذارد حرکت کند، گقت: این نه تنها نظر من است، من با بسیاری از بزرگان مجلس هم که صحبت کردم، همین نظر را داشتند و به دنبال تعامل هستند، البته دولت باید پاسخگو باشد و به میدان بیاید.

,

بانکی با بیان اینکه به نظر می رسد بخش زیادی از مدیران و وزیران با مجلس همراهی می کنند، تاکید کرد: هر مدیری به دنبال این است که از مدیریت خود خاطره خوشی بگذارد و همین می تواند ظرفیتی را ایجاد کند که مشکلی از مشکلات مردم را حل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه