اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد:

سکونت گاههای غیر رسمی اردبیل ساماندهی می شود/ اختصاص بیش از 2 میلیارد تومان جهت تامین دستگاههای خدمت رسانی در اردبیل

سکونت گاههای غیر رسمی اردبیل ساماندهی می شود/ اختصاص بیش از 2 میلیارد تومان جهت تامین دستگاههای خدمت رسانی در اردبیل
معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین هزینه های زیرساختی شهری در استان اردبیل خبرداد و گفت: تامین هزینه دستگاه های خدمت رسانی به ارزش 2میلیارد و پانصد میلیون تومان در سکونت گاههای غیر رسمی، تامین قیر رایگان جهت آسفالت و بهسازی معابر بافت های فرسوده و مناطق کم برخوردار در کنار تجهیز فضای سبز اردبیل از جمله مصوبات سفر امروز به استان اردبیل بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به مصوبان سفر خود به استان اردبیل در خصوص تامین هزینه های زیرساختی شهری اشاره کرد و گفت: تامین دستگاه های خدمت رسانی به ارزش 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان در مناطق سکونت گاه های غیر رسمی و بافت فرسوده اردبیل به همراه تامین قیر جهت آسفالت معابر سکونت گاه های غیر رسمی در اردبیل ، پارس آباد و بازسازی پیاده راه بازار تاریخی خلخال از جمله مصوبات سفر امروز بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, سبلان‌ما,

وی در ابتدای سخنان خود به مصوبات سفر گذشته به اردبیل اشاره کرد و گفت: بادید از روند اجرائیات پروژه های سفر قبلی جهت تامین هزینه های تعهد شده وزارت راه و شهرسازی  اولین کاری بود که در ابتدای ورود به اردبیل انجام گرفت تا ضمن احصاء مشکلات و روند پیشرفت کار، تعهدات وزارت راه و شهرسازی نیز کامل تر شود.

,

عبوری به بازدید از محلات ایران آباد و عدالت اباد در اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این بازدیدها با هداف اطلاع از نحوه خدمت رسانی به مردم  و میزان پیشرفت تعهدات راه و شهرسازی و شرکت بارآفرینی شهری انجام گرفت تا در مراحل بعدی  هزینه های تعهد شده پرداخت شود.

,

وی در ادامه سخنان خود به وضعیت سکونت گاه های غیر رسمی و بافت فرسوده اردبیل اشاره کرد و گفت: با پیگیری های مسئولین استانی مصوباتی نیز برای شهرستان های خلخال و پارس آباد به تصویب رسید تا با مشارکت وزارت راه و شهرسازی مناطق مصوب شده نیز  آباد شوند.

,

عبوری از تامین قیر برای آسفالت مناطق سکونت گاه های غیر رسمی در اردبیل خبرداد و گفت: تامین قیر رایگان و هزینه آسفالت و بهسازی معابر شهرستان پارس آباد از جمله مصوبات سفر امروز بود.

,

وی به پروژه های شهرستان خلخال نیز اشاره کرد و گفت: هزینه بهسازی پیاده راه بازار تاریخی خلخال نیز از جمله مصوبات جلسه امروز بود که وزارت راه و شهرسازی متعهد به انجام این پروژه شد.

,

معاون وزیر راه و شهرسازی به ایجاد فضای سبز در اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: هزینه اجرا و تجهیز فضای سبز زمین هایی که شهرداری جهت ایجاد فضای سبز در اردبیل به تملک درآورده است از دیگر مصوبات سفر امروز بود که قرار شد وزارت راه و شهرسازی به همراه شرکت بازآفرینی آن را انجام دهند.

,

وی از اجرا پروژه های کوچک شهری جهت تحرک بخشی به توسعه شهری در بافت های فرسوده  و سکونت گاه های غیر رسمی در اردبیل خبرداد و گفت: مبلغ 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز جهت تامین دستگاه های خدمت رسانی در محلات سکونت گاههای غیر رسمی اردبیل اختصاص خواهد یافت.

,

عبوری  در پایان سخنان خود به تبصره 18 قانون بودجه کشور نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون 760 پروژه از طریق این تبصره در کشور در حال اجرا است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه