اخبار داغ

نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان:

حافظان سلامت یک جهاد انقلابی و مردمی را در عرصه سلامت به پا می کنند

حافظان سلامت یک جهاد انقلابی و مردمی را در عرصه سلامت به پا می کنند
نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بهترین کاری که انجام شد این است که همه دست به دست دادند و تفاهم نامه ای را امضا کردند که به مردم خدمت کنند و در عرصه سلامت یک جهاد انقلابی و مردمی را برپا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام رحمت الله صادقی درحاشیه جلسه هماهنگی قرارگاه حافظان سلامت در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: تشکیل قرارگاه حافظان سلامت لبیک به ولی امر مسلمین است و برای این بود که در جامعه امروز یک جهادی شروع شود که این جهاد در دوران دفاع مقدس از درون همین ملت جوشید و به پشتوانه امام در مقابل تمام دنیا ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: امروز در این قرارگاه قرار است به صورت عملی برای خدمت رسانی و سلامت وارد صحنه شوند و با کمک یکدیگر و همدلی در آستانه هفته وحدت با وحدت هر چه بیشتر در مقابله با ویروس کرونا اقدام کنند.
,
 
,
وی افزود: بهترین کاری که انجام شد این است که همه دست به دست دادند و تفاهم نامه ای را امضا کردند که به مردم خدمت کنند و در عرصه سلامت یک جهاد انقلابی و مردمی را برپا کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه