اخبار داغ

فروزنده مطرح کرد؛

تفاوت میان مقاومت و سازش

تفاوت میان مقاومت و سازش
معاون پارلمانی رئیس دولت دهم به تفاوت میان مقاومت و سازش اشاره کرد و گفت: مقاومت قدرت ملی کشور را افزایش می‌دهد، اما سازش کشور را به سمت اضمحلال پیش می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، لطف‌الله فروزنده، سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در انقلاب اسلامی استراتژی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مقاومت در برابر زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها بوده و همان‌طورکه در شاخص‌های مختلف می‌توان مشاهده کرد، نتیجه مقاومت پیشرفت در ابعاد علمی، استقلال و توسعه و تغییر در شرایط منطقه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: اما راهبرد سازش، راهبردی است که کشورمان را از قدرت باز می‌دارد و مؤلفه‌های قدرت اعم از مؤلفه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی کشور را از بین می‌برد و کشور را به یک کشور وابسته تبدیل می‌کند.

,

معاون پارلمانی رئیس دولت دهم تأکید کرد: اگر وضعیت امروز کشورمان را با کشورهایی که به آمریکا وابسته هستند مقایسه کنیم، جایگاه ما، عزت ما و توانمندی ما اصلاً با کشورهای وابسته به آمریکا قابل قیاس نیست.

,

فروزنده معتقد است با وجود مشکلات اقتصادی می‌توان تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و به موفقیت‌های بیشتر دست یافت.

,

وی با بیان اینکه هیچ کشوری با سازش به قدرت دست نیافته است، یادآور شد: از زمانی‌که فلسطینی‌ها دست به مقاومت زده‌اند، رژیم صهیونیستی مهار شده است؛ لذا در ایران هم اگر به مقاومت خود ادامه دهد، دشمنان شکست خواهند خورد، اما اگر دست به سازش بزنیم قطعاً شکست خواهیم خورد؛ زیرا آمریکا به کمتر از نابودی جمهوری اسلامی ایران قانع نیست.

,

فروزنده بیان کرد: اگر راهبرد سازش در پیش گرفته شود، آمریکا اجازه عرض اندام به ایران را نخواهد داد و با سیستمی که در اختیار دارند، جمهوری اسلامی را در صورت سازش مضمحل می‌سازند.

,

وی با بیان این مطلب که در برجام بعضی‌ها فکر می‌کردند که با گفت‌وگو می‌توان مسائل را حل کرد، افزود: اما در عمل مشاهده شد که با وجود پایبندی ما به تمام تعهداتمان، آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند و تعهداتشان را نقض کردند و خباثتشان روزبه‌روز افزوده شد و این موضوع درسی بود برای اینکه به سازش با آمریکا تَن ندهیم.

,

استاد دانشگاه تربیت مدرس تأکید کرد: دولت به‌جای سازش با غرب باید در تلاش برای تقویت تولید داخلی و توانمندی‌های داخلی باشد؛ زیرا تولید داخلی قدرت ملی ما را افزایش می‌دهد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه