اخبار داغ

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی:

بیش از 1500 مادر باردار تحت حمایت کمیته امداد هستند

بیش از 1500 مادر باردار تحت حمایت کمیته امداد هستند
نخعی گفت: به یک‌هزار و ۵۹۱ نفر از مادران نیازمندی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند و دچار سوء تغذیه هستند، از طریق کمیته امداد خدمات حمایتی ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر نخعی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: یکی از خدمات حمایتی کمیته امداد به مادران باردار و شیرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: هم‌اکنون یک‌هزار و ۵۹۱ نفر از مادران نیازمندی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند و دچار سوء تغذیه هستند، از طریق کمیته امداد خدمات حمایتی ارائه می‌شود.

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: طرح کمک به رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از پنج سال و مادران شیرده و باردار با هدف ارتقاء سلامت آنان اجرا می‌شود.

,

نخعی عنوان کرد: در هفت ماهه سال‌جاری علاوه بر مادران باردار و شیرده، برای حدود چهار هزار و ۳۲ کودک مشمول این طرح که توسط مراکز بهداشت و درمان به این نهاد معرفی شده‌اند، ماهانه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به کارت‌های اعتباری این افراد واریز می‌شود و این افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید کنند.

,

وی با عنوان این‌که هدف از اجرای این طرح جلوگیری از اختلال در رشد جسمی و تکامل مغزی و کاهش بهره‌هوشی کودکان است، گفت: پس از انجام پایش کودکان توسط مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه‌ها، در صورت بهبودی کامل و سلامتی کودکان تحت حمایت از این طرح حمایتی خارج شده و کودکان دیگری که از سوء تغذیه رنج می‌برند با معرفی مراکز بهداشت جایگزین می‌شوند.

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند برای شرکت در طرح همسفره و کمک به تغذیه کودکان نیازمند به سایت http://hamsofreh.ir مراجعه و کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه