اخبار داغ

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن خراسان شمالی اعلام کرد؛

اختصاص تسهیلات ویژه مسکن برای روستاییان فاقد منزل

اختصاص تسهیلات ویژه مسکن برای روستاییان فاقد منزل
علی روحانی گفت: تسهیلات ویژه مسکن روستایی برای خانواده های روستایی فاقد مسکن به استان اختصاص یافت که از ماه جاری به متقاضیان ثبت نام شده اختصاص خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی روحانی، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک با اعلام اینکه تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی برای خانواده های روستایی فاقد مسکن به استان خراسان شمالی اختصاص یافته است، اظهار کرد: در مناطق روستایی استان 10 هزار خانواده فاقد منزل شناسایی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

روحانی گفت: این تسهیلات اعطایی برای هر متقاضی 50 میلیون تومان با کارمزد پنج درصد است که برای اعطای این تسهیلات ضامن زنجیره ای در نظر گرفته شده است.

,

وی همچنین با بیان اینکه مدت اجرای این طرح دو ساله است، عنوان کرد: آغاز اعطای این تسهیلات از ماه جاری خواهد بود که هر متقاضی باید به ادارات بنیاد مسکن شهرستان خود به منظور ثبت نام و معرفی به بانک های عامل مراجعه کند.

,

وی در بخش دیگری از سخن خود درباره وضعیت واحدهای مسکونی سیل زده در استان نیز اظهار کرد: بر اثر وقوع سیل در سال گذشته شش هزار و 450 واحد مسکونی در استان آسیب دیدند.

,

روحانی گفت: تا به کنون نوسازی پنج هزار و 600 واحد به مرحله نازک کاری رسیده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: ساخت پنج هزار واحد از این واحدهای آسیب دیده نیز به پایان رسیده اند که برای آنها پایان کار صادر شده است.

,

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی یادآور شد: برای ساخت این واحدهای آسیب دیده 50 هزار تن سیمان رایگان و 126 میلیارد تومان کمک بلاعوض اعطا شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه