اخبار داغ

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز:

پیش‌بینی سیر نزولی تعداد مبتلایان به کرونا در البرز/ آمار بیماران بستری شده ثابت مانده است

پیش‌بینی سیر نزولی تعداد مبتلایان به کرونا در البرز/ آمار بیماران بستری شده ثابت مانده است
مهرداد بابایی گفت: امیدواریم با اجرای طرح جامع مقابله با کرونا طی سه هفته آینده شاهد سیر نزولی تعداد مبتلایان به کرونا در استان البرز باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: خوشبختانه تعداد بیماران بستری و همچنین آمار بهبود یافته‌ های استان در مقایسه با دو هفته پیش تغییر چندانی نکرده و همچنان ثابت مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مهرداد بابایی افزود: هرچند تعطیلی کسب و کارها ضرر مالی زیادی به صاحبان صنوف وارد می‌کند ولی اعمال این محدودیت ‌ها برای حفظ سلامت مردم است و در شرایط فعلی چاره ای جز اعمال محدودیت نداریم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۷۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ های البرز بستری هستند و از خدمات درمانی بهره مند می ‌شوند، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح جامع مقابله با کرونا طی سه هفته آینده شاهد سیر نزولی تعداد مبتلایان به کرونا در استان باشیم و بتوانیم تا حد زیادی این شتاب شیوع این ویروس را کنترل کنیم.
,
 
,
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز به فوت 18 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته در البرز اشاره و تصریح کرد: در کنار اجرای طرح جامع مقابله با کرونا، مردم باید استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت دست را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند تا به نتیجه دلخواه برسیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه